網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月1日 星期二

【新馬神誕生】馬德鐘囝囝馬在驤 15歲高1.85米 ! 馬德鐘,




【新馬神誕生】馬德鐘囝囝馬在驤 15歲高1.85米 !

2014-04-01 21:22:00



娜姐(左)話自己肥咗?千語(右)再瘦咗咋啩!( 攝影:陳志嵐)

周秀娜、吳千語、馬德鐘、台灣組合Lollipop F嘅其中兩位成員小煜同阿緯等,今晚喺金鐘出席「瑪利嘉兒國際美妝大獎暨大中華特別獎典禮」。

早排變咗「瘦骨仙」嘅娜姐,終於成功增磅,佢話:「之前同鄭伊健拍微電影《分手100次》,因為係傷感戲,拍完個人開心番曬,咪肥番少少。」佢又話因為拍咗《分》片,令佢想搞咖啡店生意,0依家物色緊合資者。

同場嘅吳千語就著咗透明膠裙露bra top,佢笑住咁話將來結婚,就唔會著性感婚紗喇喎。

馬德鐘個仔馬在驤就好叻叻,喺上海參加遊泳比賽連獲7金,馬神話:「全球法國國際學校派出代表去到上海參賽,我個仔代表香港,我覺得佢仲可以進步,我都覺開心,呢個係佢最好成績。」咁謙虛?梗係,得15歲仔,之後大把世界不過都可以有啲獎勵啩?馬神就話:「冇喎,個仔返到嚟淨係話想食豬扒飯。」

馬在驤0依家雖然得15歲,但已經有成1米85,仲高過老竇馬神,有網民封囝囝做「新馬神」,馬神又點睇:「嚇?好奇怪喎!」哈,難怪,點可以俾自己個仔搶自己個神級地位吖!



誰是真馬神?(右邊嗰位高啲0架!)



真係肥咗?手臂?條腰?定係...



千語BB個玉背。



娜姐想開咖啡店呀,各位有志之士識do



嘩!!!!! 巧高呀真係!!!!



馬在驤(右)遊水囊括7金型仔look vs 舊馬神半裸look



估嚇誰是新舊馬神?



囝囝馬在驤被封為新馬神,老竇馬德鐘聞言反應甚大:「嚇?好奇怪喎!」



鍾意就快D Share啦!