網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月1日 星期二

【新鮮娛頭】MKPop大把粉絲 3妹豬癡癡地等




【陰功豬】MK-Pop大把粉絲 3妹豬癡癡地等

2014-04-01 08:35:00



採訪、攝影:畢紹基、朱志聰

被網民戲稱為「MK-Pop」嘅三人新組合FAITH,前日下晝4點幾以旺角格局打扮登陸尖沙嘴嘅星光大道開騷,居然都有成百人圍觀,兼有四個助手。不過其中有一位女fans就俾人認出同佢哋一首,亦係唯一一首歌《Stop Peeping》裏面嘅女演員有9分相像。

FAITH獨沽一味又跳又唱之後離開,估唔到一隊MK味極濃,居然有經理人同助手同行,走嘅時候仲有班好似未成年嘅女仔追住佢哋。呢個真係乜嘢人都有市場同fans嘅年代。難得FAITH好嫌棄咁拔足狂奔,想賣甩班fans。

幾經辛苦,FAITH佢哋一行5人去到隔籬嘅Starbucks準備同傳媒做訪問。3個0靚仔就坐喺咖啡店同幾個傳媒傾咗成一粒鐘,到差不多7點左右,而門口就有3位未成年嘅少女喺度癡癡地等。到佢哋傾完行出門口,嗰3位少女就走埋去Hiu Yong度問佢攞簽名同影相,搞到Hiu Yong同班隊友不知幾開心。

當工作完成後,估唔到FAITH有咁多助手,但連接載嘅車都冇一架,三個分道揚鑣各自徒步行去唔同方向。其中兩子就往旺角方向行去,獨剩Hiu Yong一個人行咗去北京道1號,原來佢約咗家人去咗樓上嘅功德林食齋。見到Hiu Yong一家好人齊由BB到70幾歲嘅老人家都有,足足坐滿一張12人大枱,有乜嘢好得過一家人齊齊整整食晚飯咁開心。



做完表演FAITH三子冒雨想撇甩一班跟住佢哋嘅fans。





真係估唔到一班MK仔變身「MK-Pop」都可以有fans,主音Hiu Yong最受歡迎。





佢係FAITH MV中嘅女主角…



噚日,混喺fans群中(左下)



噢…





唔識點形容。各有所好啦總之就。





都係嗰句,識得睇,一定睇fans。











鍾意就快D Share啦!