掃呢頁CODE去手機

2014年4月7日 星期一

為救亞視變身美魔女 47歲潔儀姐姐整容谷胸 袁潔儀 袁潔儀,BKD_S,

video


為救亞視變身美魔女 47歲潔儀姐姐整容谷胸

救亞視變身美魔女 47歲潔儀姐姐整容谷胸

那邊廂兒童節目元老譚玉瑛被無綫踢走,無奈轉職做顧問,再焗簽藝員合約;這邊廂亞視兒童節目《精靈一族》的長腿姐姐袁潔儀,不惜割雙眼皮兼谷胸,以全新美魔女形象高調回歸亞視主場,擔任全新婦女資訊節目《閒情.誌》(暫名),博盡救亞視。

撰文:黃曉妍



■47歲的潔儀姐姐大騷「事業線」回歸亞視,令人眼前一亮。攝影:葉君海

亞視爭取續牌,今年要增加自家製作,除了一年前高叫開劇,最近終於有新節目落實,還找來有亞視長腿姐姐之稱的袁潔儀擔任主持,亞視今次度身訂做一個全新婦女資訊節目《閒情.誌》,成功冧得潔儀姐姐簽約1年。

助夫打理生意

譚玉瑛姐姐被踢出局,曾經是過來人的潔儀姐姐都有留意,日前她接受專訪時,說:「我覺得佢幸福,因為好多人支持佢,我覺得佢會有一段時間幾難平復,好似友台會安排另一啲節目畀佢,當有嘢做嘅時候,就好快會適應呢個突變,我當年都遇過呢個情況,我做咗7年兒童節目,有一日,我開完廠,錄曬音,編審同我講今日係我最後一日廠,我個心都會沉咗一沉,編審話:『唔好意思,上面咁樣安排,全部改成小朋友做,冇大人做。』當時我好唔開心,我都要生活,我咪出去闖,開始返內地周圍演出,後來仲識咗我老公,所以命中注定有得就有失。」

潔儀姐姐早年嫁到廣州跟丈夫一齊打理農務生意,多年沒有在幕前工作,坦言感到不知所措,不過,眼前闊別多年的潔儀姐姐似乎狀態大勇,47歲的她,神采飛揚,穿上低胸長裙,露出一條深長的事業線,她說:「咁耐冇對住攝影機,我驚會有空白感覺,所以我提醒自己唔好咁緊張,順其自然,但係興奮偏多,希望可以盡量做好節目,表現有番水準先,好唔好就等大家畀意見再改進。」對於亞視近年人才盡失,回歸是否幫手打救亞視?她說:「我幫唔到啲乜,係因為人情味,佢願意用我,我當然要支持。」



■當年主持《精靈一族》時,潔儀姐姐深受小朋友歡迎。



■袁潔儀89年憑一雙修長美腿參選亞姐而入行。

資料圖片



■長腿袁潔儀憑運動保持健美體態。

自爆整雙眼皮

談到婚後定居廣州的生活,潔儀姐姐笑得特別甜,她說:「我好似打雜、工人,不過非常之開心,因為我有老公錫。」潔儀姐姐今次重返幕前得到老公全力支持,她說:「我覺得要支持嚇亞視,所以好簡單地簽咗合約,而我老公亦都好支持。最重要係我一星期開兩三日工,同我兼顧家庭冇乜衝突。」

歷代亞姐保養得宜,隨意一數,都是美魔女,好似羅霖、萬綺雯、伍詠薇,包括面前的潔儀姐姐:「盡量食得清淡,主要做運動,早睡早起。」以為潔儀姐姐都是得天獨厚,她卻突然自爆曾經整容:「我想整扁平疣,最近有人贊助我整雙眼皮,選美嗰陣,眼皮唔係太雙,搞到我成日要用膠水黐,嗰個人好簡單用吊針幫我整雙眼皮,遲啲代言廣告會出街,我好驚訝𠵱家美容技術咁好。」



鍾意就快D Share啦!