掃呢頁CODE去手機

2014年4月16日 星期三

Cammi BB帶埋富家男友玩自拍 影咩好? Cammi,




【短片】Cammi BB帶埋富家男友玩自拍 影咩好?

2014-04-16 02:23:00



其他影片: >>










Cammi BB帶埋富家男友玩自拍 影咩好?

自拍到神乎奇技,不時將作品放上網嘅O靚模謝芷蕙(Cammi),最近獲新開嘅自拍館邀請成為代言人,今日佢就喺自拍館親身示範自拍,先後換上美少女戰士同卡通貓兩個造型。

自拍到獲邀成代言人,Cammi原來係未去過自拍館影相,佢話:「遲啲有機會帶埋男朋友上嚟影嚇相,平時男朋友都留意我工作時影嘅Cosplay相,不過佢自己就唔會,我都未試過專登著畀佢睇,平時見面都係便服。」

至於佢個富二代男友會否抗拒BB性感造型呢?Cammi BB就指男友都會唔鍾意,加上自己一向底線都係背心短褲,之前有人搵過行泳衣騷,不過都婉拒咗。

Cammi BB近期似乎刻意減少幕前工作,佢指自己因為健康問題,尤其係胃部,聽醫生建議唔好成日周圍飛同捱夜,現時都係以網上時裝店為主,同樣做時裝生意嘅男友都有畀衫佢喺網上賣,希望遲啲同朋友夾錢開舖。



攝影:葉君海





















鍾意就快D Share啦!