掃呢頁CODE去手機

2014年4月16日 星期三

[FACE 360 外地娛樂] 動 Baby 孫妍在 Baby,孫妍在,Angelababy,MF,




今年 19歲的孫妍在,擁有 5呎 5吋半身高。由於天生童顏,加上五官標致又上鏡,所以甚受韓國學生哥歡迎。

韓面

動 Baby

韓流近年席捲全球,除 K-pop及韓劇之外,連韓國體育界都出現唔少巨星,最近人氣最爆必屬今年 19歲的體操女神孫妍在。

最近於藝術體操世界葡萄牙里斯本站勇奪個人全能金牌的孫妍在,唔只玩體操夠動感,最重要樣子甜美,身材高䠷,加上品學兼優,被韓國學生哥封為女神。呢個動 Baby你 like唔 like?

孫妍在 體操才女

剛於上週日( 6日)捧走世界盃藝術體操世界盃葡萄牙里斯本站勇奪個人全能金牌,成韓國歷史上藝體最強的孫妍在,今年才 19歲。由於個樣靚得來又可愛,同「冰上女王」金妍兒一樣勁受廣告商歡迎。

不過妍在除靚女之外,更係高材生,目前就讀韓國著名學府延世大學,精通英語等四國語言。品學兼優的妍在,成為唔少韓國學生哥的女神,人氣追貼金妍兒。雖然又靚又叻,但妍在一直零緋聞,有傳是妍兒要求過高,但實際原因其實是妍在既要返大學又要比賽,根本冇時間識男仔。

今時今日,妍在的人氣跟明星看齊,但她表示自己根本沒有興趣做明星:「我好似冇乜演藝才華,我最大夢想係想同其他人一樣,過校園生活。」

妍在唔係得個樣,上週更於藝術體操賽世界盃,捧走個人全能冠軍,真正有樣有實力。

體操場上,妍在化妝誇張,表現成熟,但私底下,佢就變回 19歲少女,一對長腿更引死人,閒時亦鍾意黐住朋友行街 shopping。

由於樣貌甜美,喺韓國已經入曬屋的妍在,更被韓國人當偶像明星咁追捧,連娛樂潮流週刊《 HIGH CUT》都搵佢影封面。

雖然唔係明星,但妍在經常被電視台邀請上節目亮相,人氣絕對不比明星低。

金妍兒 冰姐退役

至於 23歲的金妍兒, 7歲已開始學玩溜冰,由 02年第一次參加國際花式溜冰比賽開始,妍兒已經常摘金,更是花式滑冰史上第 1位集冬奧、世錦賽、大獎賽、總決賽、四大洲賽及世青賽於一身的女單大滿貫得主,由於有實力,加上有明星相,極受南韓國民歡迎,封她為「冰上女王」。

金妍兒每次比賽都表現鎮定,而且經常面露甜美笑容,但背後原來嘗過唔少辛酸。她曾表示,受傷後被傷痛折磨是意志的重大考驗,不過最辛苦還是每次出賽都要背負無窮壓力。金妍兒終於在今年 2月中,出賽完索契奧運後宣布退役,正式為運動員生涯畫上句號。

金妍兒結束 16年溜冰生涯,其實是踏入人生另一階段。據知退役後,已大把廣告商向妍兒埋手,下月 4日便被三星手機邀請為活動擔任嘉賓,最近更被迪士尼邀請,主唱動畫《魔雪奇緣》主題曲〈 Let It Go〉。雖然妍兒有少少雞仔聲,但難得女王開金口唱歌,唔少韓男都被降服。

廣告曬背

今年 23歲的金妍兒,身高 5呎 5吋,由於是體壇健將,身形健康,加上樣貌斯文又親切,極受韓國人歡迎。

最後一戰

有「冰上女王」之稱的金妍兒,於 2月舉行的索契冬季奧運會中摘下銀牌,之後更宣布退役,為 16年溜冰生涯畫下完美句號。

最近韓國廣告公社搞廣告好感度投票,妍兒竟然贏咗全智賢成 No.1。由於形象健康,加上氣質高貴,瑞士名表亦搵呢位冰壇一姐做佢代言人。

同是韓國體壇女神嘅孫妍在(左)同金妍兒(右)雖然經常被比較,但私底下老友鬼鬼。

除溜冰叻,金妍兒更擅長彈鋼琴、跳芭蕾舞及唱歌,最近迪士尼動畫《魔雪奇緣》,更搵妍兒開金口唱主題曲〈 Let It Go〉,咁多才多藝,唔做明星真係嘥曬。



鍾意就快D Share啦!