掃呢頁CODE去手機

2014年4月16日 星期三

[FACE 360] 多謝珍姐 《愛.回家》播到 2016 爆騷朱慧敏買 5百萬樓上車 珍姐,朱慧敏,曾勵珍,MF,




前週五( 4日)朱慧敏同黎諾懿喺紅館外為《愛•回家》 550集開工,據知除朱慧敏買到樓外,由於黎諾懿在律師樓兼馬家兩條線孭重飛,基本上一至五都見佢,以 5,000蚊一個騷計,月入 10萬。

真面目

多謝珍姐 《愛.回家》播到 2016 爆騷朱慧敏買 5百萬樓上車

處境劇《愛.回家》又娘又悶但長播長有,最緊要帶挈劇組人人爆騷,連一向有陣小三味嘅朱慧敏,都可以慢慢洗底做律師入埋屋。

雖然早前有報道話佢得罪珍姐,將會喺 600集後消失,查實剛以近 500萬買入將軍澳上車盤的朱慧敏,仍得珍姐器重,上週珍姐更專登宣布冇人會退出《愛.回家》,甚至有機會添食至 1,000集,有珍姐冇窮人呀!

歲朱慧敏 04年入行,多演壞女人角色,但自從前年拍《愛.回家》後,劇中飾演硬朗律師 Alex,同黎諾懿有唔少談情戲。朱慧敏加入兩年,一週五日密集式硬推入屋,開始為師奶接受。

朱慧敏近兩年都係拍《愛•回家》,每星期穩執三個騷,搵埋咁多,上年以自己名義 490萬買入將軍澳清水灣半島。

13年 2月買

珍姐穩軍心

上週三( 9日)《愛.回家》舉行慶功宴,徐榮同林漪娸坐喺珍姐左右,邊個係愛將一睇就知。

兩年以來朱慧敏都喺《愛.回家》開飯,少拍其他劇。不過朱慧敏為劇中主角,每星期最少出鏡三集,計落月薪穩賺 3至 4萬,日日開工穩定朝九晚六,去年 2月時更一擲 490萬買入將軍澳清水灣半島自住,與楊思琦、陳敏之為鄰。雖然年前曾傳出佢成日教演員做戲,因而被珍姐開大會照肺,但仍無損珍姐重用。

至最近忽然傳出珍姐要將朱慧敏、蔣家旻、湯洛雯飛出局,《愛》劇亦會 600集完結,改開新劇《新愛.回家》,不過珍姐為穩軍心,上週三( 9日)在《愛.回家》慶功宴上,等現場傳媒離場後,突然上台演講闢謠。知情者說:「珍姐趁班記者走曬先上台,佢話冇人會飛走,大家做得好好,希望集數邁向 4位數字。」珍姐撐到出面朱慧敏當然開心曬,難怪前週五( 4日)朱慧敏同黎諾懿到紅館外,為 550集嘅《愛.回家》拍外景,現場見佢已經相當風騷。

她事後對本刊說:「多謝珍姐一直畀機會,聽完佢講我都定啲,我知嚟緊有揚明加入,會同我有感情綫,我諗我唔會咁快飛走啩,哈哈!我好抵用㗎!」

隱藏騷王

最高試過

一個月有 15個騷,不過我哋好平嘅啫!

徐榮

徐榮為馬家主要演員,而且有唔少戲分提及他開的古玩店,令佢曝光機會比朱慧敏更多。平均每月 15至 20個騷,每月收入 6、 7萬,比朱多 1倍。

喺《愛.回家》

爆騷係好平常,我最近有個港鐵廣告都係同黎諾懿一齊拍。

蔣家旻

蔣家旻自從《第一次不是你》後,開始得到重用,喺《愛》劇開始有獨立故事,騷錢更穩定。

最高價

丹爺為《愛.回家》台柱,幾乎集集有份,而且係珍姐愛將,據知騷價成 8千蚊一個,全劇最貴。

新加入

揚明為珍姐新寵,更會加入《愛.回家》同黎諾懿爭朱慧敏,又係執騷好機會。

係人都爆

除咗一眾《愛.回家》主要演員,基本連一啲 4、 5線奀茄都會夠騷。因為只要喺一集出現一次,無論有冇對白,就會計一個騷。

李豪黐出鏡

劇中同蔣家旻有感情線,每月都有 6個騷。

林師傑三角錯

劇中飾演木偶人,同湯洛雯、羅天宇有三角關係,每月都有 10個騷。

羅天池專執騷

劇中做保安員,戲分唔多,但每集食飯戲必有,執騷拍得住主角。

撈足 20年

由 90年代《真情》到播緊嘅《愛.回家》,大部分都係由曾勵珍旗下監製孭飛,猛人身邊實有愛將,其中以林漪娸、郭少芸和馬海倫三位為珍姐最愛,每套處境劇都有份。據知 3位私下亦係珍姐麻雀腳;而劉丹就係 30多年好友,飲茶食飯訂定枱,難怪係人都要多謝珍姐。

95年《真情》播足 4年半共 1,128集,當時丹爺已係鐵膽,劇中飾演叉燒炳,加埋一班好友睇住,劇組有乜異樣即時上報。

馬海倫

郭少芸

二代接棒'08-'10

《真情》後,出現過唔少處境劇,當中《同事三分親》及《畢打自己人》亦係珍姐作品,區錦棠及徐榮成為珍姐新愛將。

《畢打自己人》

《同事三分親》

回家新血

《愛.回家》本週播至 489集,落實會有 700集,而劇中除咗有珍姐心腹外,亦有一眾新人出現。蔣家旻及羅天宇喺劇中戲分亦重,二人分別有獨立戲分。



鍾意就快D Share啦!