網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月14日 星期一

開放式香閨明火爐涉違法 G.E.M.狡辯「用嚟裝飾」 G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

video


開放式香閨明火爐涉違法 G.E.M.狡辯「用嚟裝飾」

G.E.M.香閨疑違法 Cammi唔戴安全帶

在湖南衛視《我是歌手2》歌唱比賽節目獲亞軍的G.E.M.(鄧紫棋),昨日回歸香港於黃埔新天地舉行《X.X.X.LIVE演唱會》DVD簽名會,吸引300粉絲逼爆商場,之前染紅髮襯白裙「立白」look出戰決賽的G.E.M.,昨日染回一頭啡髮,她說:「因為出街唔方便,好易俾人認到。」



■染回啡髮的G.E.M.撇甩「立白G.E.M.」之名,著黑色透視衫出席簽名會。

「屋企有電磁爐」

憑《我2》名成利就的G.E.M.,之前邀節目攝製隊造訪香閨,令其位於荃灣韻濤居的2,000呎複式家居曝光,有眼利的網民發現廚房採開放設計,但卻用明火煮食爐,質疑觸犯防火條例,因拆牆改建為開放式廚房,可能會因涉及結構構件而違反《建築物條例》,至於開放式廚房需要考慮耐火結構,如拆牆改建後用明火,必須有充份的理據才獲豁免。

對於被質疑犯法,G.E.M.昨避忌說:「自己撲曬所有牆,唔鍾意屋企咁多牆,你又知我有煮嘢食?用嚟裝飾唔得咩,自己好少煮,屋企有電磁爐。」



■G.E.M.的香閨用開放式廚房卻明火煮食,被網民質疑觸犯法例。

互聯網圖片



■G.E.M.攬小歌迷合照,表現親切。

唔認數林宥嘉

此外,對於被踢爆在facebook唱衰舊愛林宥嘉五宗罪,問是否親自所寫?G.E.M.拒絕作答:「喺我私人fb寫嘅嘢,係唔係我寫唔需要回應,因為呢啲係我私人生活。」覺得林宥嘉花心?再見不是朋友?她決絕說:「冇興趣再提呢個人,我哋已經冇聯絡。」至於有林宥嘉粉絲質疑她搵公司員工扮粉絲接機造勢,她沒好氣說:「太搞笑,𠵱家都唔使安排啦,太無聊啦,其實有好多粉絲特登接機,人哋講乜唔理。」

另G.E.M.早前在北京跟好姊妹何超蓮聚會,問有否傾少女心事?她說:「乜都講,但冇八對方感情事,自己一片空白冇乜好講。」

採訪:張俊銘

攝影:仇志德



鍾意就快D Share啦!