網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月14日 星期一

「一代宗師綜合頒獎禮」?網民:一個字,悶 !




「一代宗師綜合頒獎禮」?網民:一個字,悶 !

2014-04-14 00:50:00



一代宗師綜合頒獎禮?

第三十三屆香港電影金像獎頒獎典禮,網民睇完都覺得,更似係「第一屆一代宗師頒獎典禮」...此話何解?因為呢套戲14項提名裡面攞咗12項...最佳原創電影音樂、最佳音響效果、最佳動作設計、最佳服裝造型設計、最佳美術指導、最佳剪接、最佳攝影、最佳男配角、最佳女主角、最佳編劇、最佳導演、最佳電影..果然係航空母艦。

有網民睇到半路,已經覺得悶,因為個個獎都係「宗師」、「宗師」,好多網民都覺得,有份角逐男配角嘅陳友、角逐女主角嘅鮑起靜輸得好唔抵,個個都留言「還我陳友!」、「還我鮑姐!!!!!」、「撐鮑姐,你才是我心中的影後」。

《一代宗師》係內地同香港合拍片,但今次角逐金像獎名義上係港產片,又令到一啲網民不滿:「合拍片玩曬」、「合拍片點會係香港電影?」

有網民話,《一代宗師》有機會攞奧斯卡嘅時候,就話佢係套好電影,0依家佢包攬金像獎項,又話人玩曬,即係點啫?咁可能都係因為今晚頒獎禮「全面傾斜」,所以大家先至有咁嘅反應啩。



網民對今次金像獎嘅心聲。



















鮑起靜及陳友(右),未能為《殭屍》奪金像獎



有網民貼圖寫道l「男配角應該係陳友!」



鍾意就快D Share啦!