網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月22日 星期四

[壹週刊 1263] 無大無細 嫌三嫌四 秦沛仔女得罪杜琪峯 姜文杰 姜麗文 姜麗文,杜琪峯,姜文杰,秦沛,M1,




探熱針

無大無細 嫌三嫌四 秦沛仔女得罪杜琪峯

去年現身政總撐港視發牌的導演杜琪峯,唔止聲援咁簡單,近日開拍電影《華麗上班族》,除有周潤發、張艾嘉、湯唯等巨星坐鎮,亦特登俾機會一班冇工開的港視人參與演出,包括黃日華女兒黃芷晴、石修兒子陳宇琛、秦沛一對仔女薑文傑及薑麗文等。難得泊到杜 Sir大碼頭,但薑氏兄妹居然不滿電影公司只遷就巨星檔期,搞到開工時間一改再改,又嫌一千蚊一組戲出手低而諸多怨言。大好機會唔識珍惜,電影公司索性飛起薑氏兄妹,免煩。

意見多多

由杜琪峯執導的新戲《華麗上班族》,上月開始在廣州進行拍攝,由於電影以歌舞形式為主題,男主角是唱得跳得的陳奕迅,其他戲中演員亦要求有一定跳舞根底。

「電影公司講到明,要搵真係識跳舞嘅演員,例如樊亦敏、亞視嘅張家瑩,全部都要經導演 casting,反而港視班藝人,導演堅持要俾機會佢哋,所以就算陳宇琛唔識跳舞,都一樣有份拍。」知情者說。

杜 Sir開綠燈,偏偏有份拍《華麗》的秦沛一對仔女薑文傑及薑麗文,就因為無大無細,被電影公司飛出局。

「其實 Benji(薑文傑)一直都係咁麻煩,之前喺無綫,因為諸多要求,咩都同導演拗一餐,搞到冇監製用佢。今次拍電影又嚟料,投訴電影公司嘅期成日改,咁大家都知 Eason喺國內開緊巡迴演唱,逢星期六、日唔可以開工,加上張艾嘉、周潤發全部都係大忙人,做細嘅,邊有得揀,佢細妹 Lesley又係唔識撈,唔肯俾時間出嚟排舞,飛起佢兩兄妹,大家唔使煩。」知情者說。

黃芷晴曾經在活動表演芭蕾舞,有舞蹈底,又係港視人,難怪被杜 sir睇中。

湯唯跟張艾嘉在戲中要表演歌舞,扮演 OL的湯唯,收工即換上便服離開。

陳宇琛是港視人,故亦有機會在戲中扮演一角。

嫌錢少

兩兄妹嫌三嫌四,就連酬勞都嫌奀:「好老實,杜 Sir開戲一向有自己班底,今次搵港視嘅藝人演出,純粹想俾個機會,佢兩兄妹仲要咁麻煩,真係自己攞嚟衰。」

為搭建辦公室實景,電影曾一度停工,直至上週四(五月八日)早上演員再次埋位,男主角陳奕迅因要到北京宣傳個唱未有現身,當日只有湯唯、張艾嘉等主要演員開工,由於導演下令造型要絕對保密,所有演員一律禁止拍照,片場外亦有保安把風。

一班演員甚少離開片場,其間只有兩、三個大茄走出門外扯煙,由朝早九點踩到黃昏六點,換上便服的湯唯、張艾嘉先行收工離開,至於禁煙一整日的洪天明,甫行出片場便在門口拉筋兼扯煙,鬆一鬆。

杜 Sir首拍歌舞片,老友兼電影鐵腳的張家輝有份參與。而有份演出的洪天明,收工離開片場,全程著住外套,直至見女演員埋身,佢拿拿臨除衫騷肌,孔雀開屏。

早前杜 Sir率領電影主角開記者會。張艾嘉、湯唯及陳奕迅,大卡士陣容,無得輸!

該片花過億投資,故場景搭得壯觀華麗,有兩層樓咁高。

配角陣

主角粒粒分量重,配角亦有番咁上下知名度。剛替劉家輝打贏官司的樊亦敏及內地演員天心是中國舞高手,車婉婉則屬唱家班。



鍾意就快D Share啦!