網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月22日 星期四

[壹週刊 1263] 晚晚通頂  V面黎姿瞓身開鋪 黎姿,M1,




沒有做幕前的 Gigi,塊面反而比之前拍戲更加 V,據知她經常會試用公司激光射頻緊膚儀器。

探熱針

晚晚通頂  V面黎姿瞓身開鋪

自從下嫁馬廷強全面退出幕前,黎姿除忙於打理馬家大小事務、專心照顧三個寶貝女,還要抽時間睇住皮膚診所生意,堅持樣樣事都要管,每日定必分配時間返工。

最近黎姿加碼投資二千萬,在中環甲級商業中心開設二千多呎分店,並親自做白老鼠,試用所有新儀器。上星期六(五月十七日)黎姿趁三個女上興趣班空檔,到中環新鋪巡視業務。就快四十三歲的黎姿,現場所見面上零皺紋,生完三個女依然保持住 V煞面,羨煞旁人。

親自巡鋪

上星期六(十七日)下午二時,黎姿( Gigi)安排好三個囡囡上興趣班,趁有幾小時自由時間,乘坐七人車離開梅道寓所,前往中環雪廠街一幢商業大廈,巡視在上月中才裝修好的首間 CosMax診所分店。

雖然新鋪開張,仍在試業階段,但 Gigi相當緊張生意額,見她在接待處向職員查詢當日 booking,發現所有時段全部有客預約, Gigi表現得極之開心,還以老闆娘身份鼓勵員工:「幫我同啲同事講辛苦曬大家,我知道你哋好攰㗎!」

之後 Gigi到新鋪另一邊巡視,行到去裝有燈光背板的大藥櫃, Gigi顯得有點緊張,擔心燈泡熱力過高有機會影響藥物品質,於是問當值護士了解情況,並伸手入櫃,親身感受背板的溫度,雖然熱力不算高,但 Gigi依然唔放心,叮囑護士,記得搵醫生深入研究溫度問題。

Gigi每日都會返公司巡視業務,向唔同員工了解工作情況。

中環新店有二千多呎,裝修充滿 cyber feel,而門口的醫生名牌仍然有黎嬰的名字。

睇到預約 booking爆滿, Gigi開心到忍唔住笑。

在診所逗留了個半鐘, Gigi就離開趕住去湊女。

藥櫃背後有燈, Gigi怕會過熱,用手親身測試溫度。

因為黎嬰發生意外, Gigi為了幫細佬完成夢想,接手打理診所生意。

投資二千萬

當年拍劇做玉瑩小主, Gigi塊面都冇現在咁 V。

首次開分店, Gigi一共投資了二千萬,除了每月鋪租要四十多萬,其餘大部分資金主要引入新款美容儀器,另外自從成為母親後, Gigi特別關注小朋友健康,於是增設 BB醫療激光服務,幫小朋友去除胎痣,改善皮膚過分色沉症狀等 BB做療程。

「 Gigi好瞓身去搞呢間鋪,之前成日同啲同事開會,傾到淩晨一點先收工,佢又要兼顧湊女,所以每晚六點,都會返屋企交人,陪老公同三個女食完飯,講埋古仔氹女瞓覺,又再仆返公司繼續開會。」一名診所職員說。

就快踏入四十三歲,但黎姿無論樣貌同身材,依然保養得宜,面上零皺紋之餘,更擁有女人們最愛的 V煞面。

「因為 Gigi要做生招牌,當然要 keep好啲,每次有新機推出,佢會第一個舉手做白老鼠,親身感受嚇效果得唔得,佢話如果自己冇試過就叫啲客去做,萬一效果唔好,佢會過意唔去喎。」 Gigi身邊人說。

當場灑淚

本週二(二十日), Gigi的新店舉行開幕儀式,提到○七年細佬黎嬰發生交通意外,要她獨力繼承細佬未圓的夢想時, Gigi忍不住感觸落淚。

「當年我細佬遇到意外,命運驅使下接手診所生意,當時係我人生低點,我從來冇返過辦公室,亦唔識睇會計數,睇住啲數都喊,唔知點好,細佬昏迷頭三個月,我不停匯報診所嘅事俾佢知,細佬聽到公事嘅情況,都會有反應……我唔想放棄佢一番努力,默默等佢有朝一日可以好番,企起身同大家講嘢。」 Gigi說。

講完細佬, Gigi亦破例講老公馬廷強及三個寶貝女,「依家生活好充實,除咗瞓覺嗰八個鐘,其餘時間就係家人、老公、公司、接小朋友放學,陪佢哋遊水。(老公生意上有冇俾意見?)佢有時見我做嘢做到半夜,就好心痛,問我點解唔瞓覺,點解繼續經營診所,點解要堅持,不過最後佢都俾我感動到,支持我!」

當講到細佬同初期做生意遇到困難, Gigi忍唔住當場喊出來。

Gigi一班好友陳法蓉、鄺文珣、黃佩霞及張晉等人,都有俾面出席。

甚少公開露面的 Gigi,在新店開幕時,罕有露背性感打扮。

Gigi兩個孖女就快四歲,細女都差不多兩歲,她除了打理生意外,大部分時間都用在湊女,早前就帶孖女去海洋公園玩。

Gigi表示老公有問佢點解仲繼續做診所,但 Gigi解釋做診所目的唔係單純生意而係想幫到人,最後都得到老公支持。

有賺有蝕

藝人愛從商做老闆,雖然「明星效應」慳番唔少廣告宣傳費,但唔係個個做生意都一定成功。

譚小環 掂 

94年港姐冠軍譚小環,近年離開無綫,在銅鑼灣開魚蛋檔殺出血路,開鋪第一個月,營業額已有 34萬,扣除開支,有 4萬蚊收入,多過無綫的 1.8萬月薪。

張玉珊 掂

01年,張玉珊退出娛樂圈從商,創辦修身堂控股有限公司,成為香港最年輕的 CEO,近年業務更遍布全中國,在杭州、北京、上海等地都有分店。

谷祖琳 掂

08年進軍飲食界的谷祖琳,同阿叔谷德昭夾份在大坑開甜品鋪「小甜谷」,明星效應帶挈下,生意愈做愈旺,後來更與媽媽在同區開設「谷媽媽小店」,主打平價住家菜。

陳淑蘭 執笠

08年,陳淑蘭拍住好姊妹寇鴻萍在中環蘭桂坊開設酒吧 Fevar,但開業後有傳寇鴻萍唔肯分錢,賬目不清,後來酒吧更淪為鋼管舞及濫藥蒲場,自 10年發生迷姦案後,最終結業收場。

李麗珍 執笠

99年,李麗珍進軍美容界,開設美容院「珍美」,但零投資經驗的她, 04年發現美容院被友人擅自改名,連私人戶口亦被人盜用,最後美容院亦關門大吉。



鍾意就快D Share啦!