網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月14日 星期三

被朋友追問結婚未? 「許師奶」鄭秀文:結咗啦﹗ 鄭秀文,BKD_S,




【恭喜曬!】被朋友追問結婚未? 「許師奶」鄭秀文:結咗啦﹗

2014-05-13 23:00:00



鄭秀文話已有結婚時間表,但就唔會公開,同埋佢同安仔冇諗過要小朋友。(攝影:陳志嵐)

「許太」鄭秀文(Sammi)今晚以一身花喱碌型格look,出席JIMMY CHOO揭幕派對,遠睇以為佢穿see through出席,Sammi就話:「唔係(see through),密實0架。」係咪結婚唔畀性感?Sammi表示:「我不嬲唔行性感,工作上需要冇所謂,以前演唱會造型仲離譜,一條羽毛遮曬,可能人哋要大條啲。」

許太駕到,當然要追問結婚事宜,講到劉浩龍(師兄)早前爆響口話Sammi及許志安結婚,安仔事後指師兄亂講,又笑言同對方唔係好熟,Sammi被問到此事時,就話:「我諗佢戥我哋高興,其實今年我有派利是,因為自己決定咁做(指結婚),所以對我自己嚟講都係一樣,以前派利係工作需要,今年意義唔同,好多相熟朋友問我結婚未?我唔想煩,就話;『結咗啦﹗』,點樣稱呼我都得,因為呢件都係遲早的事。」

咁究竟幾時同安仔結婚?Sammi表示:「我心態上其實冇分別,因為0依家日常起居飲食,都已經一齊,已經超越咗幾時註冊行禮,0依家反而重要嘅係對方身體,決定一齊之後,對方健康係好重要,以前拍拖,可能會諗去邊度旅行好玩,0依家著重對方健康,以前冇食早午餐,0依家都會食。」

記者再三追問計劃幾時結婚?Sammi就話:「今次講最後一次,我哋有自己時間表,但係我哋時間表唔會公開,我哋兩個人有共識,加上我哋冇諗過要小朋友,所以我哋時間表係Open。(叫安仔做老公?)我私底下私訊話畀你哋知。」

另外,講到網上有資料顯示Sammi係安仔配偶,Sammi諗咗一諗再話:「係呀,係配偶,大家個心都安定,加上我哋呢個年紀,我唔係0靚妹,佢唔係0靚仔,去到呢個歲數,儀式嘢真係唔急。」

咁安仔有冇嬲師兄?Sammi話:「唔係,佢哋熟到不得了,佢替我哋開心到不得了,佢真係收過我利是嘛。」咁安仔同師兄係咪唔熟?Sammi大笑:「許志安講笑技巧,真係差到不得了,佢講笑呢,人哋聽落似認真,佢哋之間小事到冇事,我自己同師兄好Friend,所以冇問題。」問到可否稱呼佢做做許太,甚至係許師奶,Sammi就話:「得,乜都得。」



鄭秀文唔介意被稱許太或許師奶﹗



Sammi今晚一身花喱碌打扮出席活動,型格十足。



Sammi表示遭相熟朋友追問係咪結咗婚,佢就話唔想煩,所以就答:「結咗啦﹗」



鍾意就快D Share啦!