網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月14日 星期三

[FACE 364] 小吱喳(吳嘉熙)練定單飛 吳嘉熙,MF,




女團唔係個個只得個樣, Cheronna就識彈結他,呢日 FBI見佢揸起結他彈得有板有眼。

FBI

小吱喳練定單飛

講到最有音樂天份,點都估唔到係劇中扮演小吱喳(即袁潔瑩少女版)嘅吳嘉熙( Cheronna)。

上週六( 10日), FBI喺將軍澳坑口嘅通利琴行撞到佢一個人走去試結他,其實 24歲嘉熙係女團 Super Girls出身,唔只識彈結他,亦係隊中唱歌最好嘅成員,唱 rap同高音都好掂。 FBI收到風,話佢所屬嘅經理人公司 Jam Cast高層都睇好佢,想搵佢單飛發展,聽講連曾志偉都想簽佢。但另一隊姊妹組合嘅 AOA雙胞胎成員吳燕珊同吳燕菁(𡃁版江欣燕),就因為金牌大風被華納收購後,冇被睇中過檔,去向未明變成孤兒女,真係同人唔同命。

24歲嘅 Cheronna演少女版袁潔瑩,表現唔錯,俾《女》劇監製曾志偉𥄫中,有機上位。

AOA嘅吳燕菁(右)飾演少女版江欣燕,少女版袁潔瑩有得發圍,但佢就仲等緊機會。



鍾意就快D Share啦!