網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月21日 星期三

[FACE 365] 月索幾萬  10月斬纜 蕭正楠踢爆何傲芝澳門搵老細 蕭正楠,何傲芝,MF,




二人拍拖 3年多,蕭正楠難忍何傲芝大洗兼花心,所以上年 10月斬攬。但 11月《巨輪》結局騷,大台竟然搵何做司儀,難怪蕭正楠面燶燶。

封面

月索幾萬  10月斬纜 蕭正楠踢爆何傲芝澳門搵老細

蕭正楠和黃翠如最近被爆因拍《師奶 Madam》撻著,「棄婦」何傲芝即在微博寫上:「邪不能勝正」,暗寸黃翠如係「小三」。好在翠如 BB有大台撐腰,即時幫新情侶消毒,蕭正楠更於《東張西望》發表愛的宣言,強調翠如並不是「小三」。

新歡不一定邪惡,舊愛亦不一定清純,據知何傲芝跟蕭正楠拍拖期間,不時當蕭正楠提款機。月入約兩萬的何傲芝,不單要求蕭送車、畀「零用」,仲經常過澳門識有錢猛人。表面受情傷的何傲芝其實一早搵定大水泡。



其他影片:



一向形象健康的《東張西望》主持何傲芝,最近因前度蕭正楠跟黃翠如拍劇撻著,忍唔住喺微博寫上:「邪不能勝正」。初時的確令翠如 BB變成嫌疑「小三」,但深得大台高層痛錫的翠如冇有怕,大台即時出手幫 BB消毒。何傲芝奸計唔得逞,自身臭屎反被愈揭愈多。

黃翠如被屈小三

「翠蕭戀」曝光,何傲芝即時喺微博還擊,引用舊愛名句「邪不能勝正」。何以為可以搞到翠如 BB形象破產,可惜轉頭搞到兩敗俱傷。

《蘋果日報》圖片

澳門猛人成哥

何傲芝不時主動出擊,早前太陽娛樂搞活動,何傲芝除咗主動跟太陽娛樂高層成哥黐埋玩,仲主動姣老闆周焯華(小圖),可惜華哥唔騷佢。

馬主王嘉恩

何傲芝曾為馬會節目《馬上全接觸》主持,所以同一眾馬圈人仕相熟。其中有傳佢對馬主兼東源大地有限公司總裁王嘉恩相當嗒糖,但已婚的王就表示:「同佢係好朋友。」

網上圖片

唔只馬主,何傲芝對富二代亦唔放過,對著名練馬師告達理兒子 Martin Da Cruz亦繑曬手好熱情。

當男友提款機

何傲芝與蕭正楠拍拖 3年多,由於拍拖初期蕭正楠未彈起,所以男方一直被女方家人睇唔起。直至近年蕭正楠漸上一線,拍劇、登台多,收入水漲船高,何傲芝開始當男友提款機。

本身做《東張》主持的她,連馬會外快,每月其實只有 2至 3萬元收入,但經常買入過萬元的名牌手袋,原來全部係蕭正楠揼水。何即使唔買名牌,亦每月定期伸手問男友拿數萬元零用錢。

蕭正楠上年 10月同何傲芝分手,之後 11月拍攝《師奶 Madam》,二人劇中飾演情侶,估唔到戲假情真,真係撻著。

何傲芝經常叫男友蕭正楠買名牌,上年就被本刊影到二人喺日本旅行,何傲芝要蕭正楠畀錢買手袋。

曾破產,但最後被撤銷破產令的何父何世根(左二)一直想兩個女嫁個有錢人,所以經常帶兩個女出席馬圈活動,識多啲馬主。上年著名練馬師葉楚航喺馬場搞祝捷,何父亦兩女到場。《蘋果日報》圖片

嫌補習天王窮

蕭正楠未被力捧前,何傲芝甚少提及男友,除咗嫌對方窮外,亦唔想阻住佢識有錢人。就算以前同補習天王林溥來拍拖,男方月入 6位數,何小姐都嫌人未夠呢,唔認對方係男友,可見何小姐眼光幾「遠大」。

何傲芝同林溥來拍拖期間,何開始做《東張西望》主持。當時何傲芝炒車,揭發該車登記車主為林溥來,而令戀情曝光,但何否認,只話對方係好朋友。

林溥來為中文大學教育碩士,現為 Edflow Learning Center創辦人。為學生補習英文及通識科,加上又係 model,絕對係筍盤。

「一定玩死佢」

據知何跟蕭拍拖初期,四圍同人講係由陳敏之撮合,查實佢係喺朱凱婷(右圖)婚禮上見到蕭正楠,主動向對方出擊。

蕭正楠近兩年於大台套套劇做男二望一,而且內地登台價 20萬一場,養自己之餘亦可「照顧」女友,但原來有人唔知足,借自己於馬場的人脈,經常黐住一班馬主玩。直至上年 9月,蕭正楠向身邊人透露開始覺得何傲芝唔對路,於是慢慢疏遠, 10月更以想專注事業為由,向何提出分手。

慘被飛起的何傲芝即反轉豬肚,誓言:「一定玩死佢!」不過之後又致電給蕭的舅母及姑媽扮可憐,要求幫口𦧲復合。直到蕭正楠踢爆她去澳門黐老細,女方才知冇機罷手。

專吼馬主猛人

早前有讀者爆料話四眼男(後排左一)係何傲芝新歡,不過王嘉恩(前排左一)話:「佢只係我好朋友,佢冇同我講過佢鍾意何傲芝(前排中),我哋有時會搞聚會,亦有 Gigi份。」

網上圖片

其實早在 08年,何於馬會任馬評人期間,社交界便傳過她對從事物流生意,亦係馬主的王嘉恩( Albert)相當主動,本刊亦於 facebook發現 2人有大量合照。據知,由於王已婚,所以 2人並冇進一步交往。提起何傲芝, Albert向本刊承認跟她相識多年:「呢個圈經常會有好多傳聞。我識 Gigi(何傲芝)好耐,係老朋友,佢係一個好聰明嘅女仔,佢仲教我好多賽馬知識。佢冇向我提過(和蕭)分手,但我知佢因為分手好唔開心。」

知情人更透露,何傲芝為想嫁個有錢人,唔只冧馬主,早前太陽娛樂於澳門搞活動,何傲芝亦主動出擊,知情者說:「佢嗰晚主動行去華哥(太陽娛樂老闆周焯華)度,狂讚對方勁,不過華哥冇睬佢。」老細冇理,但據知何傲芝和太陽娛樂另一猛料高層成哥就好熟絡。

「我哋屋企有家教」

今次「翠蕭戀」,何傲芝因一時之氣,除了輸人,亦被揭臭史, 3月已完約的她現在自由身,而她亦有私幫生意做後備,於銅鑼灣商場賣時裝及「大眼仔」隱形眼鏡,店鋪平時由何媽媽打理。

對於女兒因為跟蕭正楠分手而引起的是非,何媽力撐愛女,「希望大家體諒,我哋只係普通人,我哋唔係想做乜嘢……小朋友我成日教佢哋要尊重。我哋屋企有家教,大家工作一定要互相尊重。所以呢件事,我哋覺得小朋友開心就得。」

據知,這時裝店亦是何傲芝冧掂前男友打本,何媽媽聽到後好肯定答:「百分之百唔係!」

何媽撐愛女

何傲芝媽媽對愛女同蕭正楠分手一事,表現無奈,她說:「小朋友嘅事佢哋開心就得」

睇女新聞

何媽媽每日由將軍澳日出康城屋企出發到銅鑼灣地帶開工,日日搭港鐵返工。上週五( 16日)收鋪後,何媽媽乘港鐵返家,期間用手機睇何傲芝嘅新聞,真係愛女心切。

翠如 BB後台硬

翠如後台夠硬淨,大台即刻叫男主角喺《東張》現身力撐新女友,仲喺微博留言:「有事請找我!」即時令翠如 BB變回純女。

難得兩個上緊位嘅哥仔姐仔真係拍拖。大台亦識做,將《師奶 Madam》呢套劇提前到下月播,真係點夠大台識計數。

翠蕭戀曝光,蕭正楠即上《東張》解話,承認追求中。



鍾意就快D Share啦!