網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月11日 星期三

黃海波嫖妓被捕 爆料者竟是私人司機? 黃海波,BKD_S,




【跣到攤攤腰】黃海波嫖妓被捕 爆料者竟是私人司機?

2014-06-10 18:55:00



(資料圖片)

以「國民老公」好男人形象著稱嘅內地一線男演員黃海波,早前被爆出喺北京一間酒店嫖妓,而且女主角仲要被指係雙性人,事件惹起軒然大波。

而黃海波已透過微博表示,佢本人願「不覆議,不訴訟」,仲話錯已至此,會決心改過雲雲。

事件發展到今日,又有驚人嘅發展,警方當時所接到嘅「群眾」舉報,原來爆料者竟然就係黃海波個私人司機,據悉該名「小姐」都係由呢個司機叫返嚟。

而呢名跣黃海波嘅司機,其動機眾說紛紜,有傳係黃海波平時對司機態度惡劣,司機早就想辭工,只係臨走跣佢一獲。而中國媒體有向黃海波公司查證,卻未有回應。

不過亦有圈中人透露,黃海波人緣向來都幾好,被拉當日,佢身邊嘅助理、公司職員等等,都求大家幫海波講好說話,而有接觸過佢嘅記者,亦話黃海波份人好nice。



黃海波被捕照



黃海波願「不覆議,不訴訟」,決心改過。(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!