掃呢頁CODE去手機

2014年7月31日 星期四

[壹週刊 1273] 靚靚睇漏眼  Chilam遭餓女包圍 Chilam,袁詠儀,靚靚,張智霖,M1,




靚靚同鍾麗緹仔女經講不停,跟得「夫」人 Chilam唯有做人肉布景板等老婆。

探熱針

靚靚睇漏眼  Chilam遭餓女包圍

開完紅館個唱後,張智霖立刻由男神變回廿四孝老豆,帶囝囝魔童外遊放暑假,即將要埋位拍新片《衝上雲霄》的 Chilam,上週四(七月二十四日)做埋跟得老公,陪老婆袁詠儀中環 shopping;其間巧遇長居國內的鍾麗緹,兩個辣媽久別重逢,企埋一邊交流仔女經,完全插唔到嘴的 Chilam,最後變成餓女目標,被一個接一個的女粉絲纏住集郵。最忌老公有女埋身的靚靚,掛住講,懵然不知。

出巡注目

靚靚同鍾麗緹分享魔童近照, Chilam就算埋到去,都插唔到嘴。

早前因為要留守青島拍電視劇《東方戰場》,一直無暇在大減價血拼的袁詠儀,上週四(二十四日)傍晚六時,有老公張智霖陪住,素顏現身 ifc連卡佛家品部尋寶。

其間,有兩個自由行上前要求與 Chilam合照,靚靚二話不說,識做彈開,讓老公辦「公事」。之後行到 Rimowa櫃位,靚靚對其中一個新款行李喼有興趣,停低同店員了解,呆站一旁的 Chilam,即被一個接一個、但當中九成是女的粉絲輪住影。

Chilam陪靚靚 shopping,兩人在家品部努力尋寶。

鍾麗緹先行離開,忙住影合照的 Chilam不忙揮手 say bye。

本月初 Chilam開完演唱會,隨即帶放暑假的魔童外遊。

合照現人龍,靚靚要鍾麗緹提水,才知老公被「餓女」包圍。

鬼妹仔性格的鍾麗緹,遇見相熟店員,熱情地挨向對方打招呼,之後店員更幫辣媽攞戰利品。

對 Lanvin羊毛帽(黃圈)愛不釋手的鍾麗緹,一直戴住揀鞋買手袋。

雞啄唔斷

正當 Chilam忙着舉行臨時「私影會」,另一邊廂的靚靚亦巧遇同樣在血拼的鍾麗緹,兩個辣媽無見好耐,第一時間嗌「 Miss you」又擁抱,跟住打開話題講仔女經,只見靚靚大聲說:「(魔童)已經七歲」跟住拎出電話同鍾麗緹分享相片。

招呼完 fans後, Chilam上前同鍾麗緹打招呼。 Mother talk, say完 hi的 Chilam再搭不上嘴,此時,開始出現第二波 fans團,甚至有排隊人龍,有秩序地等同 Cool魔合照。靚靚愈傾愈投入,最後要鍾麗緹提醒,才知道老公被一團「餓女」包圍,張太立即郁手,拉住老公行去女裝鞋部,幫 Chilam解圍。



鍾意就快D Share啦!