掃呢頁CODE去手機

2014年7月31日 星期四

[壹週刊 1273] 王晶女(王子涵)操馬甲線吸金 王子涵,王晶,M1,




Ada向左右兩方扭腰,加埋提腿,有助訓練整體腹肌耐力。

今期流行

王晶女操馬甲線吸金

最近加盟莊思敏經理人公司的王晶女兒王子涵,上兩個月以 32C上圍、 22吋纖腰行內衣騷。為求以完美線條示人,王子涵事前玩平板支撐( plank)這運動練馬甲線,現在即使完了騷,佢仍不放棄 keep住練,她說:「要 keep住呢條馬甲線,令多啲品牌搵我,內衣、泳衣都好,時裝都可以露腰。」

學鄭多燕

試過著泳衣拍電影的她,今年五月唔介意更性感行內衣騷。

王子涵( Ada)自小已經跳舞,所以一星期練五日 plank,她說:「以前學跳 jazz funk,成日都著好少布,跳舞老師想我哋線條靚啲,有啲 muscle,做啲動作都靚啲,體能一定要學。」但五年前她去了英國讀書便少做了,佢笑笑口話:「脫離咗跳舞,就從此無咗這習慣,但自己得閒會跑步、踩單車。」而家她在屋企得閒就做 plank,佢得意地說:「好彩馬甲線以前打底得靚,所以而家練番少少都有個大概外形喺度。」 Ada更靠跳韓國鄭多燕的健身操來操身段,「鄭多燕啲動作好易做,用嘅空間唔多,真係流晒汗。」

減肥捷徑

現在九十五磅的她,坦言喺英國讀書時捱壞身子,試過由一百零三磅跌至八十八磅,「因為大學 final掛住交功課,不斷做唔記得食飯,真係肚餓先食兩塊餅,係嗰時令而家體質唔好,經常胃痛和容易攰。」所以 Ada一有空便做運動,操 fit自己。咪以為王晶懶做運動, Ada說:「佢有時都落 club跑步。」但 Ada好彩唔似父親肥底,她都擔心地說:「唔好講呢啲,去到年紀大啲就會出現。」向平面模特兒及電影界發展的她,是否滿意自己身形?佢話;「 OK㗎,有段時間太瘦,而家肥番啲。」 Ada仲想收手臂線條,「線條再靚啲會開心啲。」問她會否抽脂減肥?她笑笑口話:「有 sponsor咪做,無 sponsor咪繼續做運動。」只是操得掂條腰和手臂後,又會否學莊思敏隆胸呢? Ada說:「 Jacquelin(莊思敏)係一個 model,佢要 carry好多衫,需要佢有一定身材,令外形更有線條好合理,但我夠用咪得。」如果要整,佢會整鼻,但她又耍手話;「講真整完後全部都知你唔 natural,當我想整鼻,但個鼻唔完美都係塊面 10%,我仲有 90%天然,點解因為 10%變咗唔天然?我覺得我個樣 OK,無問題,有必要先做。」

貪靚的 Ada,又做器械操埋手臂線條。

加個 Bosu在手下面, Ada邊做邊大叫:「好難, balance唔到。」

Ada唔怕辛苦,接受側面平板支撐訓練,教練說:「訓練右邊肌肉。」

Ada難得每次都做到三十秒至一分鐘,做完仲唔攤喺度!

在 Ada腳下加個波,增加訓練下身核心肌肉的難度。

王子涵曾在會展參加 jazz funk跳舞比賽。



鍾意就快D Share啦!