掃呢頁CODE去手機

2014年7月31日 星期四

[壹週刊 1273] 拍拖七日 周子揚帶何傲兒見家長 周子揚,何傲兒,熱門,M1,




探熱針

拍拖七日 周子揚帶何傲兒見家長

與七十六歲「大名娛樂」老闆林建名傳緋聞,再傳出情傾對方孻仔林孝信的二十五歲何傲兒,「一家親」戀情原來都是煲水新聞。何傲兒的真命天子其實是西貢地產王子周子揚,二人在合作節目《扮嘢王》撻着;拍拖一星期,何傲兒已跟男友返屋企,見家長。

極速撻着

新鮮出爐的「兒子戀」曝光後,何傲兒聲言對跟爺爺輩的林建名傳緋聞終於鬆一口氣。真命天子水落石出,何傲兒公開大讚男友人好有上進心,但初次跟圈中人拍拖,對與周子揚的戀情極速浮面,亦感到相當壓力,加上近月來緋聞纏身,擔心對新戀情發展有影響。

據了解,周子揚跟何傲兒去年一同參加歌唱節目《星夢傳奇》後,開始保持聯絡,經常大班人搞聚會,個多月前,二人再合作暑期節目《 Sunday扮嘢王》時,終於撻着行埋。

原來 Hinson與何傲兒私交甚篤,今年四月生日搞派對的何傲芝亦有請 Hinson參加。

因為《星夢傳奇》, Hinson認識了何傲兒,雙方的緣分亦因而暗起。

出入男家

「其實參加《星夢》嗰陣都已經有好感,大半年前, Hinson(周子揚)同 Jenny(鄭嘉穎舊愛徐靖雯)甩拖,多咗私人時間,經常約公司同事去屋企燒嘢食唱 K,就開始同 Lily熟絡,跟住兩個再合作《 Sunday扮嘢王》,見 Lily為咗同林建名傳緋聞好唔開心, Hinson係咁安慰佢,覺得有人明白同關心自己, Lily對 Hinson更加有好感,話着就着。

「不過兩個人喺班同事面前都好避忌,雖然一齊做節目,但冇試過同場,所以冇乜人察覺到佢哋拍拖,直至『車廂啜嘴』單新聞爆咗,大家先知道。其實佢哋正式拍拖只有一個星期左右,就連公司都未知。」二人身邊朋友透露。

未正式拍拖前,去過周子揚屋企唱 K燒嘢食的何傲兒,早已被周家兩老睇中。

「 Hinson爹哋見過 Lily好多次,對佢印象好好,覺得佢好斯文同有禮貌,而 Hinson亦喺何傲芝生日 party見過 Lily老豆,但只係打個招呼,冇正式介紹。」

Hinson與何傲兒在暑期節目《 Sunday扮嘢王》中再次合作,結果一撻即着。

何傲兒在《 Sunday扮嘢王》節目中玩得很放,給人耳目一新的感覺。

何爸爸向來對愛女照顧有加,很多時都會管接管送。

拍拖檢點

本週一(七月二十八日)下午,周子揚到馬鞍山新港城商場買日用品,對和何傲兒拍拖,他大方回應。

壹:幾時開始拍拖?

周:其實我哋喺《星夢傳奇》時認識。

壹:佢有乜優點吸引你?

周:佢人品非常好、好孝順、上進,絕對唔係媒體之前講嘅拜金女。

壹:有冇問過佢同林建名嘅關係?

周:佢哋嘅交往我冇問過,但我個人接觸,佢係個人品好好嘅女仔。

壹:大家有冇見過雙方父母?

周:佢有見過我屋企人,都有食過飯,相處得好好。

壹:會係你長遠發展對象?

周:好呀好呀!我父母都好鍾意佢,因為佢好識去同人溝通,相處好重要。

壹:公司唔知你哋拍拖?

周:公司冇話唔俾拍拖,但喺公眾場合大家要小心啲、檢點啲。

壹:車廂激嘴新聞出街後,你同女友有冇溝通過?

周:有,大家會承認,希望大家喺公司各方面會有好嘅發展。

壹:你會寫首歌俾女友唱?

周:佢唱歌好好聽,睇吓將來有冇機會作首歌俾佢。

壹:會視佢為結婚對象?

周:其實長遠嘅嘢大家未知,呢一刻相處好好,如果將來真係 OK嘅,佢係一個好好嘅女仔。



七月二十八日傍晚時分,本刊在 Hinson家外跟着他駕車外出時,問他與何傲兒拍拖一事他作回應時處處維護女友。

早前電影《 Delete愛人》首映上, Hinson與何傲兒仍是普通朋友。

曾與鄭嘉穎緋聞女友徐靖雯拍拖兩年多的 Hinson,最後因性格不合結束關係。

向來熱愛音樂的 Hinson與愛唱歌的何傲兒(左三)興趣相若,因而拉近了距離。

翻版王力宏

今年 30歲的周子揚( Hinson),父親周業德是西貢地王,在區內擁有多個商鋪,做地產生意起家。入行已八年的 Hinson, 18歲到美國音樂家學院 Musicians Institute L.A. Hollywood修讀音樂兩年,畢業後到台灣跟著名製作人陳子鴻學習幕後製作過程。 06年,簽約台灣環球唱片,有翻版王力宏之稱,不過未推出唱片已決定回流香港。

09年,唱作俱佳的他被華納唱片招攬成旗下歌手,先後推出過兩張 EP,但外界反應一般。 11年, Hinson加入無綫,成為旗下合約藝人。

新聞姊妹花

選美出身的何傲兒跟胞姐何傲芝近日頻頻有新聞。何傲芝被黃翠如介入,硬撬拍拖多年的蕭正楠,以致急瘦廿磅;何傲兒則被指遭父親反對,跟拍拖半年、從事金融業的男友 Wilson分手,回復單身的她,因為陪老闆睇陳慧嫻演唱會與林建名傳緋聞惹笑話。

此外,從事製衣業的父親何世根,被指一直希望兩個女嫁入豪門,去年被法庭申請破產的他,今年四月在高院被頒破產令前,向法庭申請嘗試自行還債。是非一籮。



鍾意就快D Share啦!