網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月22日 星期二

揮贏佩慈志玲 十二頭身排球美女一夜變女神 志玲,林志玲, Sabina, 莎賓娜




【短片】【動醒晨】揮贏佩慈志玲 十二頭身排球美女一夜變女神

2014-07-22 04:31:00




其他影片:>>







【動醒晨】揮贏佩慈志玲 十二頭身排球美女一夜變女神
九頭身,一向都係完美身材嘅指標。擁有九頭身嘅女星,多數都係女神級。好似林志玲、吳佩慈、梁詠琪等都有九頭身美女之稱。

不過自從哈薩克排球隊美少女Altynbekova Sabina出現,九頭身應該不再是神話了!Altynbekova今年先得17歲,身高已經有180cm,單係腿長都有120cm,被封為十二頭身美少女。加上佢甜美嘅笑容,白滑嘅皮膚,令佢閃電成為新一代女神。

佢之所以突然冒起,係因為日前跟大隊去台北參加亞洲盃青年女子排球賽,喺賽事上成為焦點,網民唔單止瘋狂喺facebook share佢嘅靚相,仲進擊佢instagram。

追蹤人數由300人飆升至4萬幾人,佢日前喺台灣接受傳媒訪都話覺得驚訝:「我很驚訝,因為我的社群網站已經增加到5千人。」




鍾意就快D Share啦!