網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月22日 星期二

Jeana姜皓文車震慶爆急降溫 姜皓文,美女o靚模,Jeana,

短裙露美腿的Jeana大啖吃西瓜。


Jeana姜皓文車震慶爆急降溫

小三現象成城中熱話,性感女星何佩瑜(Jeana)於新戲中以小三姿態姣擒姜皓文(黑仔),前日二人拍情慾車震戲,Jeana向黑仔大送波餅,再轉由黑仔採取主動,期間見Jeana伸頭出車窗激叫,事後熱得全身濕透的他們要吃西瓜急下火!

專攻愛情片小品的葉念琛監製新戲《小姐誘心》題材滲入社會近年激增的小三現象,找來緋聞女友莊思敏(Jacquelin)、何佩瑜、姜皓文(黑仔)、劉心悠和周柏豪等分別演出兩個故事。前者Jacquelin、Jeana和黑仔所演的三角關係,是都巿夫婦少溝通而出現小三的典型故事。

姣擒送波餅

前日拍攝Jeana與黑仔於車廂偷情的車震戲,Jeana先姣擒黑仔兼送波餅,再轉由黑仔採取主動,Jeana交足戲拗腰七情上面,又伸頭出車窗呻吟大叫,二人大戰後全身濕透,熱爆的黑仔連頭髮都「動L」,監製葉念琛見狀,即買來西瓜給他們下火降溫,Jacquelin則前來探班打氣。

Jeana向姜皓文送波餅。
  • Jeana向姜皓文送波餅。
姜皓文與Jeana車廂激戰,七情上面。
  • 姜皓文與Jeana車廂激戰,七情上面。

Jeana事後受訪稱要主動姣擒黑仔不比葉念琛掫揄肥了一個碼尷尬,她說:「我用兩個星期減咗十六磅,回復狀態其實我同黑哥之前合作港台劇都做佢情婦,今次咪當再續前緣!(車震戲好激?)得個熱字,不過都幾好玩,可能我哋兩個都高大,喺車廂中拍啲滾動動作,撞傷晒啲手、腳,其中一個位爭啲撞崩牙!」之前拍慣動作戲的硬漢黑仔,今次突破拍情慾戲,他坦言辛苦過演打戲:「好彩對手好專業。(向老婆備案?)有講,但佢話唔會睇!」

葉念琛首次監製電影,事事親力親為。
  • 葉念琛首次監製電影,事事親力親為。
莊思敏前來探班,大騷白滑長腿。
  • 莊思敏前來探班,大騷白滑長腿。

另外,葉念琛昨日出席電影導賞活動,他稱首次為《小》片擔任監製,既要睇數又要找投資者及演員,問做監製是否很辛苦?他說:「唔係,人大咗都要開始呢一步。」並謂日後會多與新導演合作,十月則與張智霖合拍電影《千億惡魔愛上我》。

文:影視組



鍾意就快D Share啦!