網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月30日 星期三

GD抵港造型 惹抄襲疑雲 GD,G-DRAGON,




【韓流】GD抵港造型 惹抄襲疑雲

2014-07-30 08:00:00



大家覺得,咁係咪抄呢?

韓國天團BIGBANG三子G-DRAGON(GD)一向被封為潮人,不過佢前晚嚟香港,以手機遊戲《神魔之塔》代言人身份出席噚日嘅動漫節活動,GD所戴嘅紅色帽子就惹來抄襲之嫌,仲係抄美國潮人兼音樂人Pharrell Williams。

Pharrell Williams來頭唔少,係今年1月佢係第56屆格林美頒獎禮上仲獲得最佳制作人大獎,當日佢戴上一頂啡色嘅Vivienne Westwood出品嘅Mountain Hat,咁啱GD前晚又以紅色Mountain Hat出現,至於係唔係抄呢?就真係要問過GD先知。

不過呢頂Mountain Hat好出名,基本上係Pharrell Williams戴紅咗,佢近年每次出席公開場合都會戴住呢頂帽,仲有好多顏色添。呢頂帽唔易買到,只在英國一間Vivienne Westwood專門店發售,售價約1250港元。



GD抵港,是咁的。





Pharrell Williams是咁戴的。





鍾意就快D Share啦!