網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月17日 星期日

岑麗香豹紋熱褲夜跑 李亞男晒胸 李亞男,岑麗香,BKD_S,




【女神之夜】岑麗香豹紋熱褲夜跑 李亞男晒胸

2014-08-17 00:12:00



岑麗香嘅粉紅色小背心同埋豹紋熱褲,係唔係好性感呢。

好多女神日頭都會做嘢,咁夜晚又會做啲咩呢?睇佢哋嘅微博就可以知道喇,噚晚一班女神,岑麗香、李亞男、苟芸慧同埋陳靜,佢哋喺噚晚都發生咗唔同嘅事,有晒身材、有不幸,都有幸運。

喺噚晚9點左右,DaDa就去咗誠品行街,行行下,就撞到導演彭浩翔,雖然DaDa同彭導好熟,但都好嚟返張合照,DaDa仲話:「又在誠品書店巧遇彭導,謝謝你介紹的書。」睇嚟呢晚嘅DaDa可以番屋企睇書喇。

到咗10點左右,苟芸慧就喺佢微博貼相,不過就唔係咩晒身材嘅相,而係發生咗啲大頭蝦嘅事,就係佢唔記得帶鎖匙啊,搞到要喺屋企附近等人開門,佢就貼咗張自拍話:「感謝忘了帶鑰匙的日子……住了這麼久,第一次坐在庭院吹吹風,抬頭看看夜景,hahaha...屬於一個人的浪漫。」

11點左右,岑麗香就去咗跑步,著住粉紅色小背心同埋豹紋熱褲,加上跑到成身汗,真係又性感又健康,佢仲話:「舒服晒...早唞。」

12點左右,馬蹄露就貼咗張相,相入面就有女神李亞男,李亞男仲谷晒胸,真係好性感喎。四個女神嘅夜晚都貼咁多嘢俾大家睇,係唔係好貼心呢?



DaDa喺書局撞到彭導。(微博圖片)



李亞男谷胸喎。(微博圖片)



你會如何欣賞呢張相?(微博圖片)



呢個大頭蝦唔記得帶鎖匙。(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!