網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月2日 星期六

周家怡穿比堅尼騷身材 阿佘素顏遊船河 周家怡,佘詩曼,阿佘,




【找數時間】周家怡穿比堅尼騷身材 阿佘素顏遊船河

2014-08-01 21:00:00



周家怡﹑阿佘各具美態。(微博圖片)

佘詩曼同周家怡係好姊妹,而好姊妹通常都唔知點好似心有靈犀咁做埋同一件事。今日,阿佘同周家怡就不約而同咁曬泳照,但係一個玩神秘、一個就好疏爽。

阿佘今日喺微博貼咗張泳照,話:「What a nice day」不過重點並唔係身材,而係近乎零缺點嘅白滑素顏,好多網民都讚佢靚:「女神就是女神,不老的顏!」、「敢曬素顏的就是美女..阿佘美!氣質佳!」雖然冇話自己喺邊,不過睇返個玻璃倒影,應該就係去咗遊船河

而好姊妹周家怡就去咗曼谷旅行,佢嗰張泳照就疏爽好多大半身三點式,WOW…雖然唔係非常「胸湧」,不過都好有睇頭㗎!仲有少少水珠喺身,好誘惑呀!

原來周家怡呢張泳照係找數0架,佢喺微博話:「天公對我真好,一直忍着不下雨,直到我游泳完,上到房間後突然聽到狂風暴雨的聲音,開窗簾一看,真的很大很大雨啊!感謝上天給我時間做運動!還有,欠大家的泳衣照也奉上了。」相信大家都好鼓勵你多啲運動0架!



周家怡晒比堅尼:「欠大家的泳衣照也奉上了。」(微博圖片)



周家怡表示自己去咗曼谷旅行。(微博圖片)



wow.....呢張係舊照嚟0架﹗(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



佘詩曼重拾兒時玩意(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!