網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月2日 星期六

吳鎮宇紅隧附近撞車: 唔好judge邊一方啱定唔啱.... 鎮宇,吳鎮宇,




【短片】【鎮宇撞車】吳鎮宇紅隧附近撞車: 唔好judge邊一方啱定唔啱....

2014-08-02 03:12:00



其他影片:>>






【鎮宇撞車】吳鎮宇紅隧附近撞車: 唔好judge邊一方啱定唔啱....

今日(8月1日)下午5點左右,有市民拍得吳鎮宇喺紅隧近理工附近揸車時撞到架巴士,相中見到戴住cap帽,著住膠鞋嘅鎮宇正同警察講緊嘢,應該係講返案發經過。

照片所見鎮宇嘅座駕左邊撞向一架城巴,而鎮宇一邊講就一邊頻頻睇錶,唔知係咪趕時間,不過佢又唔似得平日咁火爆,同警察溝通時都好從容。而呢個意外亦一度影響後方車輛,造成一陣堵塞。

事後記者致電鎮宇了解,問到撞車一事,鎮宇表示:「點會有事?首先唔好judge邊一方啱定唔啱,只係一個交通意外,喺隧道口嘅意外,有幾何?塞車嘅嘢,可能大家個線位或者某一啲嘢唔清楚。」

咁係咪已和解?鎮宇謂:「我諗要睇大家對件事點睇法,交比法庭處理。」囝囝當時喺唔喺車內?鎮宇謂:「唔喺架車度,得我一個,我要去買嘢吖嘛。」



吳鎮宇今日下午5點左右喺紅隧附近撞車。









望落撞得唔算好嚴重,好彩人冇事。



鍾意就快D Share啦!