網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月6日 星期三

[FACE 376] 燦神歸位:十幾年冇食麥記 MF,




多年在內地生活的燦神認為政治冇分對與錯,明年《笑聲救地球》 25周年騷會否講政治激過以前?佢就話:「唔使激嘅,人生唔只有政治,仲有好多笑料嘅,有陰陰笑、有狂笑、微微笑,同政治冇關係嘅!」

爆 Like王

燦神歸位:十幾年冇食麥記

燦神廖偉雄, 35年前喺大台劇食包出位,如今高登仔又將燦神無限改圖,燦神其實一直冇 out過!

但燦神始終離開電視圈已一段長時間,近日重出江湖,一次過十幾條片放上 YouTube,叉燒壽司短片、讀潮文、講人生,用最潮的方式自 sell,網民再度爆 like。

《 FACE》本來約燦神再扮都敏俊、特首太,點知他一一拒絕,堅持唔扮嘢,要做番自己!連令他上位兼鬧出黑心肉嘅老麥,燦神都堅持話:「十幾年冇食過,唔關我事!」 57歲燦神其實堅有態度。







經典吞包

'79《網中人》

網上圖片

79年廖偉雄在《網中人》中演新移民程燦,劇中鯨吞 30個漢堡包成為經典,阿燦這個名字亦成為他的別名和新移民的代號。

乜太入屋

網上圖片

《乜太與你》最後一集講到乜太坐監,燦神就透露乜太復出的話會由出獄講起,仲問大家想乜太出獄應該煮乜餸添。

論馬賽

(馬賽)艷舞片,我都 click咗去睇吓,其實冇嘢睇,(但)希望撞到條友(放片)。

講融合

《蘋果日報》圖片

都係人囉,香港人都係人之嘛!人就會有磨擦會有鬥爭;每一樣嘢係需要融合,需要平衡。好似我咁,去到一個地方係要盡快融入,成為朋友,你會唔會去鬧個朋友吖?融合係好多方面,邊個起步先,呢點係重要!

睇電視

《蘋果日報》圖片

《福祿壽》唔好意思,我冇睇!祖藍個名梗係聽過 ok啦,好玩嘅!𠵱家有幾多個 gag騷你叫得出名?有幾多個喺互聯網有得睇?以前啲人睇完《笑聲救地球》都識攞住塊板係咁拍。

Q:點解突然拍咁多片上網?

A:因為拍片要有個勢,唔可以一條咁少嘅!又想試吓呢個媒體可以做到啲乜,第時可以點發展。同埋月尾有個舞台劇《那年五月》啦,出年又《笑星救地球》 25周年想搞個演笑會,我都想問大家,如果乜太復出,大家想佢煮咩餸,俾啲意見我!

Q:扮嘢需唔需要演技?

A:其實乜嘢叫演技呢?做政治嗰啲人啲演技最好!哈哈,所有演員唔夠佢哋嚟嘅!演藝係分好多層次,扮嘢要講基本技能,連基本都冇嘅唔好講,嗰啲瞓覺㗎啫,一係自己瞓覺,一係同人瞓覺啫!

Q:想做 You Tuber?

網上圖片

A:其實冇乜所謂,都係一個媒體啫!係年青一代創業嘅好好平台,過往入演藝事業係好有難度,位唔係多,亦好多人霸住!成名可能幾年先有一個,但𠵱家只係喺屋企創作咗啲嘢,擺咗上去就可以搵食喇,如果我咁做就覺得搵食比較慢啦,我唔使咁搵食吖。

燦神網上新片《黯然消魂軍艦》改篇自潮文,而且今日叉燒已不是從前的叉燒:「過去嘅已經過去,做叉燒都唔能夠做番十年前嘅叉燒嘛,我要有啲新思維,睇吓網民有乜反應。」

Q:點睇最近麥記賣過期肉?

A:都唔關我事,冇食過,十幾年冇食



鍾意就快D Share啦!