網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月13日 星期三

[FACE 377 外地娛樂] 拍鬼片好邪 姜河那:想親眼見一次鬼 MF,




25歲嘅姜河那,上年演《繼承者們》仍然做大配角,今年拍鬼片《怪談少女》已升呢做男一。上週專程來港宣傳,應節講鬼故嚇大家。

韓飯台

拍鬼片好邪 姜河那:想親眼見一次鬼

農曆七月十四係盂蘭節,鬼門關大開。最近每個星期六晚都見到羅蘭姐講鬼故,睇到人心都寒埋。

本地鬼故已經夠驚,韓國鬼故可能更加觸目驚心。

上週韓國新紮暖男,上年憑韓劇《繼承者們》飾演李敏鎬學長上位的姜河那,最近來港宣傳最新鬼片《怪談少女》期間接受本刊專訪,訪問中姜河那爆拍《怪》片時撞邪,甚至被鬼玩謝。自稱百無禁忌的 25歲姜河那,仲話好想親眼見一次鬼。

有怪莫怪,細路仔唔識世界呀!







戲中神秘面罩少女,經常喺學校出現,每次現身必嚇到觀眾尖叫。姜河那話拍鬼戲預咗會撞邪,而且好想親眼見一次鬼。

Q.拍《怪談少女》期間,有冇遇上靈異怪事?

A.有呀,事實上汽車爆軚係好少發生,但拍《怪談少女》時竟爆咗 4次軚,而且唔只喺一個地方,喺唔同嘅地方都爆軚,搞到拍攝進度延遲。當時大家都心知不妙,最後全體工作人員為求安心,都走去拜神。我估計,韓國同香港一樣,電影開鏡前,除基督徒之外,其他演員同工作人員都會參加拜神儀式,希望拍攝能夠安全進行。

Q.拍戲以外,有冇試過撞鬼?

A.試過一次我同經理人一齊坐車時,突然全身郁唔到,好似被鬼壓,當時聽到後座有傾偈聲,最後我掙扎先郁得番。之後發現後座竟然冇人。呢一個可以講係惡夢,但亦係一件靈異事件。雖然我未見過鬼,但爺爺同嫲嫲自細已同我講有鬼神存在,所以我一直相信世上有鬼神,好想親眼見一次鬼。

姜河那自爆追女仔時好主動。上週日( 3日),佢出席《怪談少女》首映禮,同 fans玩遊戲時,就主動同 fans抱抱,冇講大話㗎!

Q.你曾自爆追女仔好主動,分享一下你表白經驗吧?

A.只要我遇到鍾意嘅女仔,我一定直接同佢講。第一次係 18歲讀高中二年級時,當時見到有個女仔好靚,就同佢講好鍾意佢。當時讀高中,認為樣靚係最重要,但𠵱家覺得靚女當然好,但最緊要係性格配合到我,大家先可以溝通到。

上年拍 Mnet製作嘅韓劇《 Monstar》,姜河那唔只自彈自唱,仲有份唱插曲〈亞特蘭提斯少女〉。雖然被讚唱歌好聽,但佢講明冇打算做歌手,真係嘥料。

Q.拍戲、拍劇之外,有冇諗過進軍歌壇?

A.多謝大家欣賞。其實我完全冇想過做歌手,但有興趣唱番自己所演出電視劇嘅主題曲或插曲。其實我比較想集中做一樣我好有興趣,而且能夠做得好嘅事情。

拍《繼承者們》時,姜河那同李敏鎬有唔少對手戲,拍完後 2人變成朋友,仍保持聯絡。

Q.上年你憑《繼承者們》一劇上位,拍攝時有冇難忘經歷?

A.拍《繼承者們》最深印像係同各演員都好親近,所以拍攝氣氛好好,拍戲期間大家笑容從未間斷過,我仲試過喺大家面前扑低,諗起都覺得瘀。

《怪談少女》講啲乜?

戲中金素恩要搽白塊面扮女鬼,姜河那爆金素恩一次化完妝後出片場,導演竟被嚇到退後 3步,證明佢扮女鬼好成功。

聽個戲名就知係恐怖片。故事講天生鬼眼嘅姜河那,同被欺凌而自殺死嘅女鬼金素恩於學校邂逅,繼而譜出一段懸疑加浪漫嘅人鬼戀。扮女鬼嘅金素恩原來好怕鬼,試過入到片場發現只得自己一個人而嚇到喊。

上映日期: 8月 14日



鍾意就快D Share啦!