網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月5日 星期五

[忽然1周 997] 忽然 1000期經典重溫 MW,




媽咪姐

忽然 1000期經典重溫

《忽然 1周》即將步入一千期,其間踢爆不少藝人真面目及私生活,現在一連六期,為大家呈上創刊以來經典的封面故事。第一炮是男星夜總會尋歡。

隨着歲月的洗禮,唔少小生都已經「從良」,修心養性結婚、生仔。不過,昔日他們都有年少輕狂的日子。後生仔嘛!難免抵受不住誘惑落骨場、夜總會獵艷,都係嗰句,識得返屋企就得啦。

經典重溫之男星尋歡

491期( 04年 12月)

張智霖是圈中公認的好老公兼廿四孝老竇,她與老婆靚靚(袁詠儀)拍拖期間,曾經歷不少風雨。除了 00年 Chilam因拍《十月初五的月光》與佘詩曼傳緋聞外,最大單都應該是 04年被本刊斷正他跟志偉到泰國「凱撒大浴室」揀女上房疏乎。

Chilam在「金魚缸」揀中貌似靚靚的短髮浴花 Nong坐枱,未幾便上房嘆足個半鐘,盛惠千五元港幣。

事後,當時 Chilam的女友靚靚亦幫男友解圍。

427期( 03年 10月)

近年長駐大陸拍劇的吳啟華,入行以來緋聞女友一籮籮,他嫌桃花唔夠多, 03年還要北上偷食。 9月 28日,他在北京拍攝前女友金巧巧投資的劇集《佳人有約》,瞞住當時的正印女友羅泳嫻,流連王府大街的「北京陽光俱樂部」內的夜總會。當晚玩到凌晨,他更帶三名長髮妙齡女返酒店,大玩一王三后。

吳啟華當年的女友羅泳嫻,得悉男友召妓,立即劃清界線,未幾仲分埋手㖭!

入酒店前,吳急色地將女郎攬入懷。 20分鐘後,吳與女郎改由酒店側的停車場入內,終於順利把女運上房慢慢嘆。

193期( 99年 4月)

其實, Chilam五年前亦曾被本刊拍到骨場出火。 99年 4月,他與友人到尖沙嘴廣東道「蓮花桑拿」沖涼揼骨玩天光。事後, Chilam更解畫︰「我哋呢啲揼骨,好健康嘅。」

198期( 99年 5月)

99年 5月 9日晚,曾志偉在深圳與 9位女公關在「紐約•紐約的士高」唱 K狂歡後,再直落「春禱桑拿」揼骨。但服侍志偉的骨女表示,志偉因為醉得太厲害,一入房已不省人事,揼骨後更嗌唔醒,最後由友人付帳,衫都冇換着住浴袍被抬走。

27期( 96年 2月)

明星足球隊經常返內地作賽,不過,阿叻就踢波上癮,仲乘機搵小姐嚟番場「友誼波」。 96年 1月 27日,明星足球隊去肇慶踢慈善賽,晚上十時,成班麻甩佬結伴去當地的桃花島夜總會消遣。玩至 11時 45分左右,阿叻拖住一名公關小姐返酒店,凌晨 3時,公關小姐離開酒店。

283期( 00年 12月)

千禧年,家英哥曾被拍下消夜揼骨,與阿姐(汪明荃)傳情變。 12月 21日,家英哥與男友到深圳的金殿卡拉 OK獵艷。凌晨一時,家英哥與友人離去時各帶了伴唱女郎出街,家英哥更與紅衫女子談得十分投契。不過,眾人消夜時,家英哥突然發現記者,即匆匆埋單走人避過一劫。

發現記者後,家英哥着友人送走女伴唱,自己還刻意保持距離。

記者問阿姐回應時,阿姐怒啤加寸爆話︰「我未搽唇膏你唔好影相。」看來家英哥已一早報案,但阿姐咁火爆,就知佢幾嬲啦。

143期( 98年 4月)

4月 14日晚,陳錦鴻在尖東新花城夜總會出入,並帶公關小姐離開。事後公關小姐爆:「我同陳錦鴻去時鐘酒店開房。」



鍾意就快D Share啦!