網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月22日 星期一

竇靖童被寸有三個爸爸 借歌詞反擊 竇靖童,




【鋒菲復合】竇靖童被寸有三個爸爸 借歌詞反擊

2014-09-22 15:46:00



竇靖童都無辜被牽連,不過佢就好似唔係太在意。

王菲同謝霆鋒分手11年上演世紀大復合,網民就褒貶不一,王菲同竇唯所生嘅竇靖童都無辜被牽連,網民話:「你媽和謝霆鋒好了,你這是第三個爹了吧。你怎麼看。」

不過,17歲竇靖童似乎都遺傳到媽媽王菲嘅率性,對呢啲說話就唔係太在意,都冇關閉留言評論功能,今日只喺微博貼上手機截圖,咩都冇講只係貼咗浮雲同音樂嘅圖案,好似睇淡外界一切紛紛擾擾,仲藉歌作出反擊。

截圖照片顯示竇靖童聽緊美國音樂才子John Mayer嘅《The Age of Worry》,部分歌詞寫係話:「要明白你不是與他們戰鬥,你的戰鬥是你與自己在這裡的時刻,放情作夢但別偽裝,與人用你真實的一面交朋友。在憂愁的年紀狂怒,在憂愁的年紀表現得正如自己的年紀,然後說『憂愁,滾開』!」

首歌副歌嘅歌詞係:「Alive in the age of worry,Smile in the age of worry,Go wild in the age of worry,And say, Worry, why should I care?」似乎唱出咗竇靖童嘅心情,雖然目前處於不安、憂慮嘅狀態,但自己會活過來、會微笑、會瘋狂,獨白歌詞加上自省同勵志,充滿情緒張力,好似係話俾自己知,唔好因為任何人嘅說話影響自己,唔會在意呢啲問題,仲有支持媽媽王菲嘅意義。







《The Age of Worry(憂愁之年)》嘅歌詞好似唱出佢嘅心聲咁。





鍾意就快D Share啦!