網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月22日 星期一

黃伊汶終認出嫁了 同陳國坤下月峇里結婚 陳國坤,黃伊汶,




【短片】【新鮮娛頭】黃伊汶終認出嫁了 同陳國坤下月峇里結婚

2014-09-22 07:00:00



其他影片:>>






【新鮮娛頭】黃伊汶終認出嫁了 同陳國坤下月峇里結婚

現年33歲的黃伊汶(Emme)於08年撇甩花心舊愛余文樂後,跟現年39歲的翻版李小龍陳國坤拍劇撻着,兩人拍拖5年如膠似漆,近年更屢傳婚訊。據知,兩人終決定下月在峇里舉行浪漫婚禮,由於他們都不喜鋪張,約邀50位至親摯友見證,圈中只有陳小春和應采兒、鄭希怡和Andy兩夫婦獲邀出席。

昨日本報致電Emme恭喜,她初時支吾說:「吓!吓!未落實住。」追問是否下月在峇里行禮?她才禁不着開心承認:「係下個月,你畀我保留一啲空間。」問男友怎樣求婚?她含蓄說:「咪一般咁求婚,好自然,其實佢連環求咗好多次婚。我哋一齊好耐,屋企人成日問,佢好急,我反而唔急。」

有冇跪地求婚?她笑說:「咁正常嚟講都有,唔通我跪咩。」感動到喊?她說:「都有嘅,但驚嚇多過驚喜囉。」Emme還透露未影婚紗相,所有事都好急,笑問咁急是否奉子成婚?她譁然大叫否認:「梗唔係啦,我唔會咁快生BB。」

多次求婚的陳國坤終於可以娶得美人歸,上月踏入39歲生日的他,與女友到香港迪士尼樂園慶祝,在微博貼兩人拖手的背影相,甜蜜留言:「謝謝所有朋友對我的生日祝福!那天我在香港迪士尼過了一個充滿童真的天!保持天真才能找到快樂。」據知,目前在內地拍新戲《勇士傳說》的他,下月舉行婚禮都要跟劇組請假。





陳國坤、黃伊汶喺《功夫無敵》合作而撻着,現已達談婚論嫁階段。



「我唔會咁快生BB。」黃伊汶講0架。



Emme透露還未影婚紗相。



鍾意就快D Share啦!