網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月3日 星期三

過來人籲勿睇荷李活艷照 阿嬌貪方便iCloud照放相 阿嬌,鍾欣潼,




過來人籲勿睇荷李活艷照 阿嬌貪方便iCloud照放相



其他影片:>>






阿嬌貪方便照用iCloud 籲勿睇荷李活艷照

【雲端艷照風波之感同身受】荷李活女星裸照風波轟動全球,當年「陳冠希閃卡」受害女星之一的鍾欣潼(阿嬌),昨日着性感tube dress現身澳門奧林匹克體育中心出席「澳門國慶匯演」記者會,身為過來人的阿嬌感同身受嚴肅地說:「我覺得呢樣係好私人嘅事,其實都唔係佢哋自願想公開俾人睇,偷睇咗仲反而鬧人哋,咁唔係咁啱囉。」

阿嬌強調已很久沒用電腦,沒睇荷李活受害女星的相:「有冇美感都唔應該睇。」阿嬌指自己的相片沒甚麼特別,即是有用iCloud?她說:「好方便,佢會自己傳上去。」惟裸照風波疑是iCloud有漏洞,令黑客成功入侵,問會否仍用iCloud?阿嬌說:「有關方面都話調整緊,應該冇乜嘢,其實放上去都係同朋友相、風景嗰啲囉。」

同場的容祖兒、鍾舒漫、泳兒等亦戥受害女星慘,祖兒說:「有啲相係幾靚,影時冇諗住公開,影啲相小心啲。我覺得城城(郭富城)講得啱,個櫃桶係屬於人哋,點可以將自己嘅嘢亂咁放入人哋個櫃桶度呢?而且黑客又鍾意挑戰成功感。」



■阿嬌對荷李活女星裸照風波感同身受。



■阿嬌是當年陳冠希閃卡事件受害女星之一,事業和形象都受到嚴重影響。資料圖片



■有內地網指加拿大天后Avril Lavigne裸照曝光,其實只是移花接木相片。資料圖片

祖兒:我冇慾照

祖兒透露自己的相片會用外置hard disk備份,最近壞了找專人回家修理:「冇慾照,唔會有令大家嘔嘅相,我唔興玩呢啲,呢啲小不點有乜好睇,呢啲情趣唔係我杯茶。」

此外,昨有內地網聲稱加拿大天后Avril Lavigne裸照遭曝光,但其實是移花接木的相片;另美劇《紐約叻女》(Girls)女星Lena Dunham在twitter呼籲:「請大家支持受害女星,不要看這些相片,記得當你看這些相的同時,其實是再一次侵犯她們,這樣做不正確,千萬記得偷相者不是黑客,是性犯罪者。」

採訪:王連連

攝影:仇志德



■荷李活女星裸照風波成為熱話,(右起)祖兒、泳兒、許靖韻都戥受害女星慘。



鍾意就快D Share啦!