網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月19日 星期日

子華表態:一蛋碎,我都冇心情做 子華,黃子華,




子華表態:一蛋碎,我都冇心情做



其他影片:>>






尾場騷吐心聲撐學生 子華扯B論喻雨傘革命

【雨傘革命】男神黃子華上周一在紅館的棟篤笑揭開序幕,轉眼11場便畫上句號,前晚尾場依然座無虛席,子華無懼敏感,晚晚大講雨傘革命,當中有笑有淚,隨着局勢變化作增刪,佔中導致社會出現撕裂現象,子華前晚台上力撐學生為愛而開始這場運動,直言「有一隻雞蛋碎咗,我都冇心情做」,擔心學生會受傷,呼籲大家要繼續滲入愛和智慧。

黃子華每次舉行棟篤笑必為觀眾發放笑彈,可是今次在紅館舉行的一連11場棟篤笑「唔黐線唔正常」卻撞正雨傘革命,身為港人的子華感慨萬分,自上周一晚首場騷開始,他每晚都因應局勢變化,上台時把內容作調整增刪。前晚尾場,劉青雲及黎耀祥一家三口撐場。子華更在完場前發表了「佔中感言」,貼題講及社會近日出現的撕裂情況,子華用「BB仔」比喻香港,呼籲大家要有愛,任何一方過度用力都會扯瓜他,全場拍掌和應。



■男神黃子華前晚尾場騷完結前以「扯B論」形容現在社會撕裂狀況。資料圖片



■佔中和反佔中變得兩極化。資料圖片



■黃子華希望佔中問題可以用智慧解決。 資料圖片

嘲鑊鑊新鮮鑊鑊甘

佔中和反佔中變得兩極,不單友人之間,連演藝界都爆出unfriend潮,子華卻說:「每晚我哋都有唔同意見,我哋呢度好民主,你放心,你隔籬嗰個係唔會即刻unfriend。」前晚最後一場,子華賣大包加送「安哥」,過去的棟篤笑,經歷過金融風暴及03年沙士等,輪到這次佔中,鑊鑊新鮮鑊鑊甘,子華坦言一度擔心佔領行動令棟篤笑胎死腹中:「自佔領開始,我每晚都預咗聽晚冇得做,呢個唔係一件好得意嘅事,因為每晚都有啲事發生,每晚件事都可以發生大到令我冇得做。好簡單嘅原因就做唔到,我一路講雞蛋、高牆。我當然企喺雞蛋嗰邊,如果有一晚,有一隻雞蛋碎咗,我就冇得做,我相信大家都冇興趣聽,我亦都冇心情做。」

過去兩個多星期,佔中先後爆出連串清場行動,子華慶幸當中港人堅守愛香港精神,他說:「發生咗咁多日,冇碎過一粒雞蛋,係好唔容易。」子華用「BB仔」比喻香港,他說:「大家有個BB仔,一邊就扯住佢對手,一邊就扯住佢對腳,但𠵱家扯咗成廿晚喇,冇扯瓜佢,因為大家都錫住佢呀。」子華邊說邊肉緊做出扯爛BB仔動件。

扯B論喻解決撕裂

子華希望藉着尾場呼籲:「我哋係因為愛而開始呢個運動。無論係政府,或者市民,我哋都係因為有啲愛。我希望大家以後更加要諗吓,呢個愛,除咗單扯之外,因為如果一邊扯得好實,另一邊唔會話:『你唔放,我亦都好愛佢!』,我又扯得好實,於是就扯瓜佢。所以,要諗吓,跟住點扯呢?嗰個愛,先係真正嘅考驗,希望大家有智慧,多謝大家!」子華繼續強調港人要拿出智慧去解決問題。

採訪:陳杰



■劉青雲和黎耀祥一家三口前晚往撐黃子華棟篤笑。



鍾意就快D Share啦!