網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月13日 星期一

祖兒千嬅被錯認 祖兒,楊千嬅,千嬅,容祖兒,




祖兒千嬅被錯認



其他影片:>>






被認錯係千Fa 祖兒豪晒逾5吋事業線

容祖兒、楊千嬅及張智霖(Chilam)等前晚在澳門出席「人間總有情樂唱好聲言」慈善演唱會,大會卻擺烏龍,誤將宣傳佈景板上,祖兒和千嬅大頭相下的名字互相對調,不過千嬅大方表示不介意:「我自己都成日認錯人,可能生完仔有啲衰退,買完紙巾轉頭唔記得又再買過,好恐怖,以前記歌詞都有啲牙擦㗎,𠵱家唔得喇!」

至於Deep V裙現身的祖兒就被取笑晒iPad,她笑說:「iPhone 6嚟㗎呢部,有成5點幾吋㗎。」提到佈景板名字被調轉,祖兒暗寸說:「係呀,搞笑!周不時都有人認錯我係舒淇同Angelina Jolie(安琪蓮娜祖莉),最重要唔好認錯做阿公(蘇永康),得啖笑。」她又透露睇完黃子華紅館騷,覺得十分精采:「佢係我新一代偶像,字字珠璣,言中有物,我試過笑到唞唔到氣。」此外,Chilam與老婆袁詠儀曾被誤會反佔中,他直認有影響心情:「聽過條錄音聲帶,一聽頭幾句就知冇可能係佢。」

採訪:馬建華

攝影:沈健程



■千嬅自嘲記憶力衰退,連記歌詞都有難度。



■慈善騷佈景板將祖兒和千嬅的名字調轉,甚為尷尬。



■Chilam西裝骨骨在台上深情獻唱。



■袁詠儀和苗僑偉等坐在觀眾席睇騷。



鍾意就快D Share啦!