網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月21日 星期五

[忽然1周 - 1008] 港視開台 VS大台台慶 港視,MW,




靚抽王

港視開台 VS大台台慶

港視( HKTV)揀正大台台慶 11月 19日開台,擺到明挑大台機。廣大市民究竟會揀邊個台嚟睇呢,就唔到我哋話事嘅。不過作為一個專業嘅花生友,不如等我哋分析吓兩台嘅優劣,順便預測埋呢場大戰有可能出現嘅結果?







優點

自選開台劇

正當大家爭取真普選遙遙無期之際,港視大搞公投選舉開台劇,最後由講選舉嘅《選戰》跑出,食到咁正個社會潮流,想唔掂都唔得

節目題材新鮮

大台劇來來去去幾味,港視除咗製作上參照美劇拍法,仲有好多題材新鮮嘅節目,《四年 B班》用小朋友做主角講小朋友嘅世界,《選戰》講李心潔選特首,哇,大台邊敢講呢啲呀?

缺點

唔係一開電視就睇到

港視劇就算用埋小米盒子都要上網先睇到,唉,我係驚啲老人家唔識搞咋。嗱,啲孝子孝孫識做啦?

製作認真,太少穿崩

港視製作認真,照計冇乜穿崩,不過你知網民們最鍾意恥笑大台穿崩位,話唔定冇得睇穿崩,唔啱佢哋胃口。

優點=缺點

有花生食

上年網民發起罷睇大台台慶,阿叻話如果得兩三點佢會跪返屋企。呢單嘢大派花生,結果收視都有 29-31點,卻成為多年來最低紀錄。

唔使用腦

由於每年台慶嘅節目都差唔多,所以觀賞嘅時候絕對可以讓腦袋休息一下,對於下班後已經好攰嘅打工仔嚟講,絕對係催眠恩物。

可以睇重播

上年台慶喺直播 5日後重播,極有亞視風格,即係話大家唔使睇直播,等重播都得。

優劣就分析完,咁到底件事會點樣發展呢?又等我哋嚟分析一下:

可能性一:大台贏晒

賠率:一賠二蕉

分析:呢個世界,有樣萬惡嘅嘢,叫做慣性收視。有啲公公婆婆,屋企個遙控都唔見咗冇得轉台,但係一樣會開住部電視……

可能性二:港視贏晒

賠率:一賠二蕉

分析:老老豆豆,呢個可能性確係唔高,不過如果真係發生,香港,就唔止得一個亞視喇……嘻嘻,又可以嘆重播喇!

可能性三:打和

賠率:一賠一蕉

分析:港視剛剛開台,應該會有一定嘅支持者。另一方面,大台亦都有啲死忠粉絲,所以打和就係最合理嘅劇情。最難頂嘅,只係王晶同阿叻又會走出嚟大講風涼話啫!魔童你要頂住呀!

可能性四:兩敗俱傷,亞視乘虛而入

賠率:一賠 100000條蕉

分析:冇,我見吹得咁開心,特登講啲勁荒謬嘅嘢嚟詼諧吓啫,我知係冇可能……係呢,之前又話亞視冇得出糧要清盤嘅,依家搞成點?公司有廁紙用未?

娛樂賭蕉王

每期娛樂賭蕉王以專業角度分析熱門娛樂話題,為每個話題嘅發展可能性計算(偽)賠率,識睇一定係睇我哋!第日同親朋吹水都有啲揸拿!



鍾意就快D Share啦!