掃呢頁CODE去手機

2014年11月13日 星期四

[FACE - 390] 阿 Sa揸咪服侍秋生 秋生,黃秋生,MF,




秋生大哥當日表示同杜汶澤將會合作,又話有人比杜汶澤更乞自己憎,阿 Sa就拎住 5支咪企喺旁邊聽秋生哥講話。

全知言

阿 Sa揸咪服侍秋生

黃秋生有份主演嘅《大茶飯》俾內地一啲院線封殺,秋生勁有氣勢話:「票房唔關我事。」畀王晶抽起海報連樣都冇,呢嘢先最嬲嘛!

上週一( 3日)秋生同阿 Sa蔡卓妍一齊出席《大》片首映,秋生依然好有大哥氣派,當傳媒要同秋生做訪問,企喺隔離嘅阿 Sa即刻主動幫手拎咪,一手拎住 5個藍牙咪真係少啲手力都唔掂!秋生呢?神態自若蹺埋雙手幾咁 enjoy呀!

嗰日秋生就重申冇講過「蝗蟲論」,話係俾一個香港人同一個內地人喺微博老屈,呢期經常撐香港人嘅秋生唔使勞氣啦,我哋都撐你㗎!

當日秋生便用手機即時證明早前嘅「蝗蟲論」唔係佢自己寫,只係俾人入侵亂寫!

首映未開始,阿 Sa同其他演員去咗戲院附近茶餐廳食嘢,期間見佢企起身玩電話,唔知以為佢幫手落單。



鍾意就快D Share啦!