網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月12日 星期五

[忽然1周 - 1011] 直擊被綁•食泥•嘔蟲 美棋 BB連環被虐 美棋 BB,黃美棋,MW,




五花大綁

在蕉林拍通宵,美棋 BB被五花大綁,又遭女鬼 Uny斧頭劈,認真慘情。

娛樂喧

直擊被綁•食泥•嘔蟲 美棋 BB連環被虐

黃美棋憑標致五官,成為高登女神。雖然近日有傳她睇唔起明星二代靠父蔭,因而與黃日華愛女黃芷晴及秦沛女兒姜麗文傳不和,但仍無損她在宅男心中的地位。

4歲入行做童星嘅美棋 BB,拍過唔少劇集,一直備受呵護。不過早前拍有線單元劇《大凶捕》,卻慘被連環糟質,除了通宵拍攝,被五花大綁三粒鐘外,更要扮嘔泥兼玩埋屍蟲上身。

最慘就是一雙美腿,被蚊、蟻咬到腫晒。不過美棋 BB原來唔係咁柔弱,仲死撐話︰「雖然係辛苦,但我有『自虐狂』,頂得住!」咁都得?

美棋 BB重投娛圈後,先簽香港電視,拍了三套港視劇,新劇未有得睇,已被網民封為女神,極速上位。不過她早前拍有線靈異單元劇《大凶捕》時,卻被連環糟質,睇怕周六( 13日)播出時,一定睇到成班宅男好心痛。

在《大凶捕》的單元《蕉屍夢想》中,劇情講美棋 BB被厲鬼趙哲妤( Uny)纏身,接二連三發生一連串恐怖事件。早前一連四天,劇組日以繼夜在出名猛鬼的元朗蕉林取景。

嘔灰塵泥

俾鬼迷的 BB要嘔泥。假泥擺足大半天,鋪滿灰塵,難得 BB頂硬上照吞。

在劇中飾演女鬼的 Uny狂噴蚊怕水。美棋 BB就冇佢咁醒嘞!

美腿生癩

《大凶捕》外景多在荒山野嶺,美棋一雙美腿被蚊、蟻咬到一腳蚊癩。

護身符傍身

美棋 BB為港視拍了三套劇。在《我阿媽係黑玫瑰》,她飾演「黑玫瑰」惠英紅女兒。

自認膽小的美棋 BB隨身帶住護身符防「污糟嘢」,她說︰「劇組話蕉林比較惹鬼,所以我帶住個護身符。有次出門口唔記得帶,最後都係驚到折返屋企拎番。我仲要求劇組盡快拜神,提早俾利是我,因為劇入面我要死,點都要利利是是!」

麥蟲爬上身美棋在劇中要扮嘔屍蟲。未埋位時,她嘗試將屍蟲(麥皮蟲)放入口,但始終啃唔落!

真蟲在美棋身旁爬行,膽小的她照樣頂硬上。

記者現場直擊,有場戲美棋 BB被綁在樹上, Uny就狂質佢食麵。呢個鏡頭拍咗好多個 shot,拍完後美棋 BB真係想嘔咁款。

食真蟲嚇到喊

本來有場戲要美棋嘔屍蟲,導演搵咗啲生勾勾的麥皮蟲來拍,但美棋一聽到話要將啲真蟲擺入口,嚇到眼濕濕,試過幾次都擺唔落口。導演最後都憐香惜玉,改為嘔泥,然後用鏡頭遷就,將啲蟲放在她的口及頸,營造嘔蟲效果。雖然「假泥」由朱古力及麥皮製成,但由於擺足大半晚,「假泥」鋪滿了沙塵,都幾核突,但美棋 BB照樣頂硬上。

由下午 3時,拍到翌日清晨才拍完,美棋疲態盡現。談到拍攝過程,她猶有餘悸︰「嗰幾場戲,先要食粥、再嘔泥,又要俾人質啲麵落口,仲有嗰啲蟲,真係搞到我依家都有啲反胃。你知我幾細膽㗎」

早前有指美棋 BB見高拜,見低扮大牌。不過當日所見,她與同劇演員 Uny及工作人員相處融洽,有講有笑。面對挑戰,美棋 BB雖然受盡折磨,難得佢仍然笑得出,仲死頂話:「雖然係有啲辛苦,但我有『自虐狂』,頂得住!」

而與美棋 BB拍對手戲的 Uny亦說︰「今次大家喺精神同體力上都付出咗好多,自己要特登練單槓拍吊頸戲,美棋同我都係嬌滴滴嘅女仔,要拍啲咁激嘅戲份,真係好大挑戰。(覺唔覺得美棋大牌?)有聽過佢喺港視人緣一般,但呢幾日相處,我哋有講有笑仲互相交換零食,我覺得佢人品唔錯呀!」

女鬼隊麵

與真蟲拍完對手戲,美棋 BB又要被女鬼 Uny質食麵,搞到想嘔咁滯。

驚人腰力

食完麵隨即又要嘔泥, BB回氣時,不經意露出驚人腰力。

早前美棋出席萬聖節活動時,以女鬼造型現身,真係認佢唔到!

女星被糟質

女星雖然愛靚,不過只要有需要,一樣有專業精神,唔介意被糟質。

莫文蔚 捱鼻涕

在《喜劇之王》,莫文蔚和周星馳試戲,星爺大條鼻涕滴落莫文蔚度,佢局住硬食。

舒淇 俾腳踩胸

舒淇在《玉女心經》先被徐錦江用腳踩胸,之後又被他滴蠟,認真重口味。

劉嘉玲 影帝揸胸

在《讓子彈飛》,劉嘉玲和姜文飾演夫婦。戲中有一場要姜文揸劉嘉玲右胸,雖然無厘頭,但嘉玲照做如儀。



鍾意就快D Share啦!