網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月12日 星期五

摩天輪大挑戰 蔚雨芯三圈變身 蔚雨芯,




摩天輪大挑戰 蔚雨芯三圈變身



其他影片:>>






婉曼BB空中報天氣 Rainky上摩天輪晒魔鬼胸

香港維港旁邊終於有摩天輪,搭客可以在高高低低之間流連15至20分鐘,在那60米高處除了可以吻到星空,更可以飽覽維港日夜景色。《蘋果》娛樂版率先找來蔚雨芯及黃婉曼,分別挑戰摩天輪的日與夜,除了與情人在半空中盪來盪去之外,三個圈忘掉輕重的世界,其實可以有無限可能!

撰文:盧妹、卓寶花

攝影:陳慧安

髮型:Joey Hui@Hair Culture(蔚雨芯)

化妝:KayChow's Makeup(伍家怡)

服飾:Jack Wills



■蔚雨芯率先登上摩天輪欣賞維港夜景,令她極興奮。



1. 【素顏準備】



2. 【鬥快上妝】



3. 【變身剝衫】

中環海旁的摩天輪日前正式啟動,天荒地老流連在摩天輪再不是歌詞意境,現在天天都可以在摩天輪上感受幸福。不過,摩天輪上除了可以享受浪漫,亦成了蔚雨芯(Rainky)及師妹兼澳門小姐伍家怡(Cherry)的快樂戰場,兩人挑戰極速化妝大變身。未鬥快之前,她們先鬥嘴,Cherry完全未驚過,更揚言:「我成日都趕頭趕命出門口,最快紀錄5分鐘就化好妝」



【完成】
■蔚雨芯(左)與師妹Cherry接受摩天輪三個圈大變身挑戰,結果開心玩到癲。

鬥嘴蝦碌乜都齊

Rainky與Cherry準備好化妝品登上摩天輪,Rainky更帶備美顏相機隨時自拍,甫上車,她已大叫:「好興奮呀!期待咗好耐坐呢個摩天輪,可惜唔係同男仔坐,係同你囉。」身旁的Cherry即大笑謂:「你搵個男朋友再嚟坐。」二人隨即各自佔領好地盤準備變身。

Rainky為爭取時間,不時靠近鏡頭照鏡,Cherry鬼馬溫馨提示:「你小心哄咁埋影晒你啲醜態呀!」兩女初時被車廂外的夜景吸引,邊化妝邊睇景更傾到雞啄唔斷,結果轉完兩個半圈,Cherry還未塗唇膏,Rainky只欠變裝,幸好最後二人都成功過關。



■在高空欣賞維港夜景,二人密密拍照留念。

香港夜景最震撼

事後Rainky投訴Cherry太頑皮,邊坐摩天輪邊搖,加上為了拍攝靚景,需要不時走位擺甫,嚇到Rainky大叫。對於可以率先體驗摩天輪,相當興奮的Rainky說:「喺第二啲地方都有坐過摩天輪,不過次次都係因為工作坐,好希望下次係可以同未來老公坐,不過都唔知係幾時。」Rainky又大讚高空欣賞香港夜景很震撼:「香港真係好有優勢,有個夜景咁靚。」



■帶備自拍相機的蔚雨芯與Cherry影到忘形。

【話你知】香港摩天輪

地址:中環9號碼頭對出空地

開放時間:早上11時至晚上11時

票價:成人 100元

長者、小童、學生、殘疾人士 70元

車卡:42個,每卡可載八人

最高點:60米

搭載時間:15-20分鐘共轉三個圈



鍾意就快D Share啦!