掃呢頁CODE去手機

2014年12月26日 星期五

[忽然1周 - 1013] 67歲姜大偉降價翻簽大台 一腳踢照顧患病妻 MW,




掃新鮮蔬菜

太太李琳琳正在養病期間,要注意健康飲食,所以姜大偉所買的全是新鮮的食材,包括大量蔬菜及瓜類。

娛樂喧

67歲姜大偉降價翻簽大台 一腳踢照顧患病妻

姜大偉在廣告中講過:「再鋒利嘅刀都有生銹嘅一日。」但現實生活中, 67歲的他依然寶刀未老。三年前李琳琳傳患大腸癌,姜大偉為了撲水讓太太打持久戰,除北上拍劇,更以大台四倍人工,轉泊王維基碼頭。在港視拍了三套劇的姜大偉,上月竟降價翻簽大台兩年。據知他日常除一腳踢負責太太的起居飲食外,還有 16歲的孻仔姜卓文要照顧,加上最近舉家搬到何文田山,家中經濟壓力重擔,可想而知。

年前李琳琳盛傳患大腸癌,當時她體重暴跌,經常出入九龍法國醫院,經治療後現已康復。

姜大偉與李琳琳結婚 40年,是圈中有名的模範夫婦,月前為慶祝紅寶石婚,廣邀近 120位好友在上環一酒店開派對慶祝,但原來早年在移民期間,他們婚姻曾亮紅燈。

姜生買老薑

入到九龍城街市,姜大偉第一時間去雜貨舖買老薑,老闆娘專登幫佢揀又大又靚的。老薑有驅風同暖身的作用,最啱身體弱的李琳琳。

熟晒路的姜大偉走到地下的海鮮檔,指着魚缸內的新鮮鮑魚問價,最後買了一斤回家。

駕車返新居

抽住一袋二袋的姜大偉,買餸後駕車返回何文田山的新居「大夫第」。這是何文田有名的老牌私人屋苑,空氣清新,靜中帶旺,姜大偉一家三口租住逾千五呎的單位。

婚姻曾亮紅燈

姜大偉接受訪問時曾說:「當時我要留港拍劇,經常加港兩邊走,開始有摩擦同埋覺得關係破裂,為免大家辛苦曾經想分開。後來我同個仔傾偈,提議老婆同個仔一齊回流返港,最後解決咗婚姻危機。」

風雨過後,更加珍借夫妻感情。李琳琳患病期間,姜大偉除了繼續工作擔起頭家,對太太的照顧更是無微不至。李琳琳經過一連串抗癌療程,現時病情得以控制,進入穩定的康復期。近月她不時出席朋友間的約會,精神與身體狀況都非常好。

據知情者透露,「 John哥(姜之暱稱)對屋企所有嘢都好上心,嗰時佢為咗搵多啲錢俾老婆醫病,又接國內劇又拍電影,都好辛苦㗎!後來港視搵佢過檔,人工多大台四倍喎!梗走不過半年前佢同港視約滿,話最快要出年先再開劇,同時大台搵 John哥話即刻有劇俾佢拍,不過個價就低港視一半囉!琳琳姐依家康復期,醫生話要注意飲食同生活健康,所以 John哥只係簽咗大台兩年部頭約咋!佢話賺少啲唔緊要,最重要係多啲時間可以照顧老婆。仲有呀!佢個孻仔卓文得 16歲,讀緊中學, John哥話等佢上大學先安心退休喎!」

老來得子

李琳琳與姜大偉育有兩女依蘭與依文,大女依蘭 21歲時他們老來得子,孻子卓文(右)現時 16歲,而依蘭與曹永廉所生的大仔(左二)已 6歲大。

大台禁為港視宣傳

姜大偉將於 2月回歸劇組,與女婿曹永廉在大台新劇中合作。雖然在港視拍下的三套劇集都是演主角,但大台早已下禁令,他將不能為港視劇集做任何宣傳。

日前姜大偉一支公現身九龍城街市,買了老薑、新鮮鮑魚及大量蔬菜。一副住家男人模樣的他,與所有檔主都非常熟絡,完全是融入街市。之後他拿着一袋二袋駕車離開,返回何文田山的新居「大夫第」。周一( 22日),記者致電姜大偉,他說:「係呀!新約會喺 1月 1日生效,兩年拍三套劇。(大台人工少好多?)唔好講呢啲嘢(太太身體點樣,最近搬咗屋?)琳琳身體幾好,仲肥咗好多,其實都搬咗一段時間喇!」

一直與太太及孻仔居於何文田區的姜大偉,據知新居月租 5萬,比舊居貴萬多元,但環境與空氣都比舊居好。錫老婆的姜大偉,當然想李琳琳在最好的居住環境下養病

愈戰愈勇

今年 5月,姜大偉一手一腳籌備 40周年結婚紀念,與過百好友一齊慶祝。

上月李琳琳 66歲生日,與好友食飯慶祝,見她精神奕奕,體重亦回升不少。

康復中的李琳琳非常活躍,早前萬聖節她以女殺手造型與欣宜、陳淑芬等人開 party。

三年袋 500萬

姜大偉於 2012年元旦離開大台,轉投港視,當時王維基出手闊綽,以高出大台四倍人工簽約,其間姜更可在外接其他工作,收入豬籠入水。不過相信他回歸大台後,收入自然驟減。



鍾意就快D Share啦!