掃呢頁CODE去手機

2014年12月26日 星期五

[壹週刊 - 1294] 呂志和深宵出尖東蒲 呂志和,政治時事,M1,




喺酒店入面冇北風吹,暖笠笠㗎。(設計對白)

爆壹爆

呂志和深宵出尖東蒲

唔少人鍾意出尖東夜蒲飲吓酒,爆哥一位喺尖東海景嘉福酒店做嘅朋友康哥爆料,原來佢哋大老細呂志和都有呢鋪癮,呢排逢週六晚就會出動,坐住佢架五百萬以上嘅「碌死老鼠」到酒店,之後神神秘秘一直留至凌晨都未走人,經理同人講係巡視業務,但凌晨所有人瞓晒,仲來巡視乜嘢咁巴閉,又冇解釋喎。

凌晨時分,呂志和價值幾百萬的坐駕仍在酒店門外等候。

康哥鬼馬咁笑笑口講,大老細鍾意望海嘅酒店房,入去之後就好耐或第二日先出來,至於有乜嘢具體業務需要佢老人家親自巡視和慢慢審查品評,就真係冇人知。不過員工之間,都有提起去年二月《壹》仔個封面故事,當時大年初二凍冰冰,但影到呂志和同兩位𡃁模由酒店暖笠笠行出來,搞乜東東,呵呵,你懂的。

黑社會曲線表示身份

讀者可能都知道,若果黑幫向其他人「撻朵」,表明自己係黑社會成員,咁就會干犯「自稱黑社會」罪行,坐得監㗎。不過,喺某啲場合,江湖人士又必須要表示自己個身份,咁應該點樣響朵,而又唔會踩界呢?爆哥上星期喺向華勝的追思會上,就見識到江湖人士對自己單位嘅暗語表述。

好似勝和咁,油尖旺揸 fit人「四眼柱」送來花牌,佢就叫勝和做「勝利堂」,而水房前任同現任坐館「大孖」同「子逢」,就以「安樂公司」稱呼,眾所周知,水房正式名稱係「和安樂」。而新義安兩兄弟「金仔」和「遮仔」,就以「灣仔仝人」來稱呼,凸顯二人喺灣仔區嘅分量,而新義安,則以義安公司名義送花牌,果真奇招百出,黑幫都齊齊創業。

澳門冇晒香港疊碼仔

有香港古惑仔訴苦,話即使珠海澳門關卡廿四小時通關,都無補疊碼仔生意,話一來受賭場生意轉淡影響,二來亦是最致命係而家澳門疊碼仔幾乎清一色係大陸人。搞到咁,事關賭場主要客都係大陸人,所以內地疊碼仔壟斷內地客,加上佢哋人多勢眾,港澳疊碼仔早已無定企,成個賭場都係講國語。

澳門水房而家個坐館大海都係大陸人,就知大陸疊碼仔真係「人才輩出」,加上水房賴之前任及現時紅顏知己,小鳳姐及曹榮姐,都係由疊碼女做起,之後才埋到水房賴身邊受重用,由於前車可鑑,現時唔少澳門內地疊碼女,都望可利用幾分姿色,疊疊吓碼,可以疊出一條富貴路。

爆哥乜料

金融界撈家,穿梭黑白政商界,朋友遍布旺角至中環,每星期都八到唔同料,同《壹》仔讀者過吓癮!



鍾意就快D Share啦!