網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月18日 星期四

[壹週刊 - 1293] 呃出飯局做假騷 顏子菲裸控:逼陪客唔俾走 顏子菲,BKD_S,M1,




探熱針

呃出飯局做假騷 顏子菲裸控:逼陪客唔俾走

亞視拖糧天怒人怨,本來是亞視大好友的花姨宮雪花亦睇唔過眼,公開叫亞視「發輪功(發人工)」、亞洲先生黃集鋒自揭窮到戶口只剩$7.9、亞視員工甚至在男廁尿兜貼王征頭像洩憤。至於 08年亞姐亞軍顏子菲,原來亦滿肚抑壓,坦言在無良亞視六年期間,試過失驚無神被應召返公司做假騷,最離譜係以 casting為名,呃佢去陪客飯局、陪酒、唱 K,良心電視台逼亞姐冧客,學 689女話齋,同做_無分別。

幫老闆冧客

杜汶澤曾經講過:「前世做錯事,今世在亞視。」離開亞視這個鬼地方,廿八歲的顏子菲終於可以暢所欲言,回顧過去六年,除了集中主持飲食節目,同時亦經常要為公司迎賓冧客出飯局。

「我最初都要表演歌舞迎賓,後來知我識幾國語言,就指定我做 MC(主持)。亞視好多荒唐嘢,試過幾次有內地客嚟公司參觀,明明唔使開廠,都叫晒人返嚟埋位扮開工,重新噏過之前嘅稿,有幾次因為我住得近公司,突然要我返去做大龍鳳,總之參觀團一到,成個廠就要開燈扮錄影。」

至於屢傳亞姐被逼出席飯局,她未有否認。

「我試過喺出面做完司儀 job,夜晚十一點幾,突然接到藝員科電話,叫我去一個 location,我問係咪一定要去,佢哋話好重要,仲千叮萬囑叫我 keep住妝同頭,點知搭的士趕到去,又話轉咗場,叫我去另一個 location。卒之去到間卡拉 OK,成班人已經飲到好 high,原來老闆招呼緊班客,當時仲有幾個女同事在場,兩杯落肚……(見到乜?)總之係啲令人毛管戙嘅事。」據了解,當晚在場的,還有一一年冠軍馮雪冰及一○年冠軍王欣。

顏子菲擁有 45吋長腿,不過在亞視晒極都冇人知。

黃集鋒日前將戶口只剩$7.9放上 facebook,曲線投訴公司。

顏子菲出道時,亞視仍有資源搞旅遊節目,她孖住同屆冠軍姚嘉雯陪蔡瀾周圍飛做主持。

做旅遊節目,顏子菲經常會同拍檔張家瑩三點式亮相。

近日網上有王征頭像相在亞視廁兜出現,擺明有人要洩憤。

(讀者提供圖片)

花姨一直撐亞視,不過拖糧幾個月搞到員工怨氣重,她亦忍唔住出聲叫老闆出糧。

陪飲唔俾走

那次唱 K,顏子菲慶幸走得甩,但並唔係次次都咁好彩!

「有晚差唔多六點,公司突然要我去面試,話有大集團想搵代言人,唔明點解咁急先通知,去到發現又係食飯地方,一圍枱十幾人,擺咗好多支酒,我當時好奇怪,點解唔需要正式 casting,但我都俾面食埋餐飯先走,點知仲要去下一場,當晚有兩個女仔,其中一個已經飲到爛醉,我諗住拖另一個走,點知俾人出嚟攔住,兇我問係咪唔俾面,最後糾纏好耐先走到,後來我先知,原來亞視有好多呢類飯局。」

一直標榜良心電視台,王征富貴生活不變,公司員工卻無糧出。原來自○八年起,亞視已經實行「有入冇出」政策,一味慳。

「我聽同事講,○八年開始,亞視停止買新衫,就算出爐亞姐都係著舊衫,我發覺自己著過嘅衫,之後幾屆亞姐都有著。」

亞視搞慣大龍鳳,一一年本刊就拍到一班高層率領冠軍馮雪冰(紅裙),以及顏子菲(白裙)等在門口迎接內地客。

樣貌與身材有番咁上下的王欣有份冧客迎賓,但就冇份演出節目,慘!

講到阿媽在加拿大買屋預佢隨時返去住,賺錢唔多的她,十分慚愧兼喊到收唔到聲。

隆胸搏一鋪

離開亞視,簽了新經理人公司,顏子菲工作量和收入同步大增。

「而家每個月出糧都有六位數字,以前响亞視,雖然我係亞軍,但早期底薪只得四位數,咪以為亞視冇製作冇工開,但我都好忙,一個月得幾日休息,因為公司幫我喺出面不斷接 job,包薪制扣番晒啲騷錢,之後每個月都有萬幾蚊人工,但公司計到好盡,唔想我爆騷,有客指定要搵我,佢哋會安排另一個藝人去做,我覺得個制度好有問題,唔係多勞多得,試過因為收入太少,我要捱餅乾同蘋果。」

重新出發,擁有四十五吋長腿的顏子菲,揚言要隆胸出擊,希望創出一番事業。

「因為實在忍受唔到以前唔公平嘅制度,當日我離開亞視,冇任何路數,只係心口掛個勇字,而家係時候要搏命。」

生於醫學世家的顏子菲,公公王一鏜(左一)是國內有名的心臟科醫生,外婆陸綿綿(左二)是全國中西醫結合眼科學會副主任。

張衞健老婆張茜是她表姑姐,不過顏子菲鮮有提及。

鍾意晒身材,顏子菲試過真空露大背打扮出席記者會。

隆胸宣言

嫌胸部唔夠突出,顏子菲講到明將會隆胸,夠坦白。

獲選亞軍及最上鏡小姐的 08年雙料亞姐顏子菲,南京出生,中學年代舉家移民加拿大, 06年獲選多倫多華裔小姐亞軍,張衞健老婆張茜是她表姑姐。

有碗話碗的顏子菲,講完亞視逼去飯局,再大談隆胸大計,加建 32B微波上圍。

「我見下身比較粗壯,唔想嘥咗啲脂肪,計劃抽出嚟隆胸,但家人反對,佢哋怕脂肪日後可能會同體內組織生埋一切鈣化,到時要做切除手術,個胸反而會大縮水,所以會揀另一個方法。」



鍾意就快D Share啦!