網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月18日 星期四

[壹週刊 - 1293] 邱淑貞孻女 許懷欣孖仔鬥百厭 許懷欣,邱淑貞,M1,




媽咪玩到冇晒氣,沈星係都要嚟多 round,邱淑貞抖咗陣,再次變身人肉氹氹轉。

同你吟一吟

邱淑貞孻女 許懷欣孖仔鬥百厭

生極都係女嘅邱淑貞,下年 47,要追番個仔恐怕有心冇力,好在有四歲孻女補番數,沈星個樣生得靚又精靈,但偏偏性格同百厭程度都拍得住男仔。

上個禮拜二(十二月九日),邱淑貞帶囡囡去公園玩自動噴泡槍,沈星精力旺盛,舉高雙手撲泡泡,又跳又笑。

玩完泡泡槍,沈星要媽咪抱住佢玩人肉氹氹轉,順時針轉完,再逆時針轉,之後又話要玩單槓,邱淑貞俾囡囡玩咗次就抱佢走,沈星唔肯,係咁掙扎踢腳 fing手。

生女都咁百厭,更何況係有對孖仔許朗、許俊嘅「歌神仔」許懷欣。兩公婆帶孖仔同朋友去中環置地飲 tea,孖仔四圍跑,兩公婆唯有跟住陪跑圈。生女也好,生仔也好,湊細路,同打仗冇分別。

沈星唔係要抱抱,而係 order媽咪抱起佢玩單槓。

轉完順時針,再轉逆時針,沈星玩到咭咭聲笑。

天就快黑,邱淑貞抱住個女走,唔願返屋企嘅沈星扭計又踢腳又起手,孻女拉心肝,特別野蠻。

許懷欣同朋友吹水,太太負責睇實對孖仔。

俾老婆抖番陣,許懷欣接更。

三父子不斷圍住條柱跑玩捉,之後連媽咪都玩埋一份。



鍾意就快D Share啦!