網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月7日 星期日

26歲神奇張茆生完B 兩個半月火速修身 張茆,




【短片】【十足未生過!】26歲神奇張茆生完B 兩個半月火速修身

2014-12-06 19:38:00



其他影片:>>






【十足未生過!】26歲神奇張茆生完B 兩個半月火速修身

神奇茆茆真係冇改錯名,好神奇。由當年啜爆倪震避走離開香港返海口家鄉,學都返唔到同舊情人親密照亦一一曝光,依家呢,嫁老外K先生仲生埋囝囝囝囝Omi,轉眼依家已經兩個幾月大。

張茆不時在微博分享湊仔經,今日佢又上載Omi精靈趣緻生活照。張茆指媽媽不易當,昨午花了一小時才令愛兒入睡,方便她進行產後瘦身大計,她在跑步機上跑了5公里後留言說:「Omi哄睡後,衝出去跑步,告訴保姆姐姐Omi一哭就打給我,還好回來後Omi還在睡,有種賺到了的感覺。」

茆茆仲話,依家要開始減重保奶嘅飲食餐單,而佢嘅目標,係希望明年夏天就去番之前嘅體重,依家就靠冬天衫遮肚。不過呢,26歲嘅茆茆真係得天獨厚,本身已經瘦底,做埋自己網上時裝店生招牌絕無問題;估唔到生完兩個幾月已經收晒水,面珠、手臂同美腿同生B之前一樣,係爭在個肚仔見唔到減咗幾多,少女味陣陣飄來,直頭就好似未生過一樣,拍得住索爆人妻陳慧琳。

茆茆修身之道,除咗跑步,仲有就係著哺乳內衣同收腹帶,仲話:「抓緊生產完後的幾個月,不要偷懶好好努力,當然沒有什麼神器可以讓你瞬間變瘦,運動還是要有的,媽咪們共勉之。」至於一度升cup嘅34C咪咪依然堅挺。係咪好羨慕呢?



全部都係新相…張茆生完B之後,同未生過一樣!



懷孕升cup



做生招牌…一雙長腿,好slim!







少女味





茆茆推介嘅收腹帶





狂做gym,bye bye肉都冇晒。



似乎肚腩仔都冇埋



茆茆的午餐







呢個BB pat pat,唔使打格啦。





鍾意就快D Share啦!