網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月7日 星期日

胡杏兒仍未知「Mr. R」是誰:應該係Fans 杏兒,胡杏兒,




胡杏兒直言仲未知邊位係「Mr. R」,仲話可能只係粉絲嚟。

next 1/1 pre

胡杏兒透露聖誕節可能同朋友開P。

next 1/1 pre

胡杏兒透露嚟緊會密密上大陸搵人仔。

next 1/1 pre

胡杏兒與小朋友合照,相當有愛心!

next 1/1 pre

鄭欣宜(左起)、胡杏兒、Gin Lee

next 1/1 pre

早前胡杏兒獲神秘人「Mr. R」送花。

next 1/1 pre

藝人胡杏兒聯同歌手鄭欣宜(Joyce)及Gin Lee一同參加慈善機構的「開放日暨童樂行」活動。

大嗌感動

對於第一次參加這個活動,杏兒直呼好感動:「我之前聽過呢個機構好多次,但今次就係第一次參加,我覺得好有意義,而且啱啱睇到病童嘅片段時,真係覺得好感動,希望下次有機會可以帶埋啲朋友同好姊妹一齊嚟!(叻唔叻同小朋友相處?)其實我家姐有三個小朋友,平時都有同佢哋相處,但就唔係話好叻。」

努力學潛水

日前收到神秘人「Mr. R」送花的杏兒依然不知其身份:「我仲未知『Mr. R』係邊個,我估應該係我啲fans送。(聖誕打算點過?)仲未諗,但應該都會好忙,希望到時有時間可以同啲friend一齊搞吓party,食吓嘢。」被問到今年是不是賺得最多的一年,杏兒笑回:「唔知係唔係最多啦,但今年都幾開心,因為試咗好多唔同嘅嘢,例如之前去咗米蘭影嘢,又去咗大陸唔同地方做嘢。(來年會唔會將重心放在大陸?)唔會,應該都會一半一半啦,不過嚟緊會拍一個大陸嘅綜藝節目,係一個比賽類型嘅節目。(會唔會因此賺好多?)賺幾多係其次啦,呢個節目最特別係要我去學潛水,所以最近我都忙緊考潛水牌。雖然要喺冬天最凍嘅時候去學潛水,但我都覺得好好玩,希望第時有機會都可以去馬來西亞潛水。」



鍾意就快D Share啦!