網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月22日 星期一

藍男入紙排期結婚 祖藍:要來始終要來 祖藍,王祖藍,




藍男到沙田婚姻註冊處登記結婚。

next 1/1 pre

藍男搞掂晒啲手續後,係婚姻註冊處嘅外牆留低個「唏噓的背影」。

next 1/1 pre

凍到騰騰震嘅冬至有咩好做呢?除咗一家人齊齊整整食飯做節,王祖藍同李亞男仲有一樣人生大事要做吖!「長短腳戀」王祖藍與李亞男,先喺今年嘅台慶上演一幕至爆求婚,其後二人的婚訊一浪接一浪出現,又有童話婚紗相曝光,又十足新婚夫妻,「入屋」為李亞男慶祝生日。一對準新人喺今日下晝三點幾終於都去到婚姻登記註冊處入紙排期結婚啦喂,恭喜恭喜!!不過王祖藍就貫徹笑匠風格,成功拉埋準老婆仔李亞男齊齊舉高手挨牆影番張「唏噓的背影」相,講笑咩,喺到扮唏噓,開心就有你份!而王祖藍就留言:「要來,始終要來。」有唔少網友都衷心送上祝福字句,仲要未結婚就晨早叫二人快快添丁吖!



鍾意就快D Share啦!