掃呢頁CODE去手機

2014年12月10日 星期三

[FACE - 394] 《選戰》片尾曲 hit咗 捱足 10年陳詩慧:唔係有好歌就得! MF,




爆 Like王

《選戰》片尾曲 hit咗 捱足 10年陳詩慧:唔係有好歌就得!

全城追睇《選戰》第 3集片尾,王宗堯跟住李心潔行,呢種充滿 MV感嘅畫面港劇少有,搭埋首原創英文歌〈 I'll Be There〉做背景音樂,由意境到視覺效果都靚爆。有好嘢當然自動波不斷推,真金白銀俾錢下載嘅 iTunes榜做足本地 10日冠軍,連 GD同太陽嘅〈 Good Boy〉都要輸畀佢。

首歌原創者陳詩慧 04年入行,喺大台做 music director,吳卓曦首〈別怪她〉都係佢手筆。 08年做過環球歌手只出過一隻碟,連阿媽都叫佢放棄。捱咗 10年,今日叫有代表作,但陳詩慧唔敢高興亦未有再出碟打算。她說:「呢隻歌得咗,咁之後點呢?」

F:《 FACE》 陳:陳詩慧

F:點解會有呢首歌?

陳:個 melody同中文版其實寫咗一段時間喇!年幾前已寫咗,我做《選戰》配樂同埋主題音樂創作,導演嗰日開會就話第 3集有個 scene好特別㗎,要解決佢,但因為時間太緊迫喇,初頭同佢講 sorry冇時間做搵隻罐頭音樂頂住先啦。其實未試過成隻寫英文歌,我諗呢隻歌嘅 melbody都 ok適合喎,咁不如改咗英文詞睇下 work唔 work啦,然後改少少音執吓佢,咦!好似 ok喎,喺好緊迫時間就搞掂咗囉。

08年陳詩慧為環球歌手,出過 1隻碟《 Merci多得你》,她說:「賣得唔差,但唔係好到公司繼續投資喺我身上。」

《選戰》第 3集片尾,王宗堯冒雨陪着李心潔行,背景音樂就係陳詩慧嘅〈 I'll Be There〉,唔少網民 like爆。

陳詩慧(左上) 08年同 Mr.和麥家瑜同期出道, 11年先去 HKTV發展,終靠一首歌做出成績。

F:首歌成為 iTunes榜 10日冠軍有咩感覺?

陳:完全零諗過大家會有呢個反應,仲要係英文歌喎。個個好自然問我有咩感覺呀?包括屋企人問有冇感覺飄飄然?但我完全冇感覺呀,我係好清晰㗎!我唔覺得好大成就,同埋可能做咗 10年喇,即係話我出道時候爆咗一隻歌嘅,就會覺得 yeah得咗。經歷咗 10年然後你同我講有少少嘅成績,我開心感恩但冇嗰種仲唔係我嘅感覺。我實在睇得化呢行,反而係諗緊點延續呢個成績呢,呢隻歌得咗,咁之後點呢?反而會諗呢啲嘢。

〈 I'll Be There〉連續 10日成為 iTunes排行榜第 1位冠軍, GD太陽、 Eason都唔夠佢鍊。

F:要一個 DJ播一個唔出名歌手嘅歌係咪好難?

陳:真係好難㗎!睇你有冇唱片公司背景啦,或者任何背景啦,呢個遊戲唔係有好歌就得。呢個圈唔係咁玩其實大家都知,係公開嘅秘密。我唔排除唔否認有 exceptional case,當年阿 Kay(謝安琪)係一個好好嘅例子,阿 Kay喺細嘅公司真係靠歌去換到佢喺樂壇嘅位置,但係有幾多個阿 Kay呢?但你話去爭位、攞獎係比較困難囉。

F: 08年做過歌手但發展一般,呢次會唔會再出碟?

陳:當時打擊都幾大,吓,冇㗎喇?就咁喇。其實當時賣得唔係太差,但唔係好到唱片公司繼續投資喺我身上。好現實嘅,唱片公司角度,你一隻唔得就 bye bye㗎啦。今次冇諗再出碟喇,出碟其實冇意義,我識 10個人只有 1個人買碟,買歌文化唔係咁普及,最 friend嗰班佢哋都冇意識去買,覺得我支持你,我喺 YouTube睇咗識唱咪得囉,冇人有聽歌買歌嘅意識。

F:入行以嚟聽過最難聽嘅說話係咩?

陳:聽過好多難聽嘅說話啦,最深刻嗰句係,「你永遠都唔會係何韻詩囉。你唔好發夢啦,你頂籠都係……我唔記得咗佢噏邊個」。香港做音樂,搵餐晏仔、食三餐都可以勉強嘅,但要去到供樓呀,供屋企呀,就諗都唔好諗。屋企有負擔就千祈唔好入行,特別呢 3年屋企人都幾迫我放棄,因為唔發牌事件啦。家人叫我係時候 stop㗎喇,係時候幫番屋企手。初頭諗住做完《選戰》呢個 project就 bye bye,就返屋企幫手做生意,𠵱家又可以畀我試多陣喇,我媽咪好開心。



鍾意就快D Share啦!