網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月27日 星期六

紅館拖Sammi 黎明口花:想見吓你,就嚟做! Sammi,許冠傑,Sam,黎明,鄭秀文,




【短片】【天王駕到】紅館拖Sammi 黎明口花:想見吓你,就嚟做!

2014-12-27 00:42:00



其他影片:>>






【天王駕到】紅館拖Sammi Leon口花:想見吓你,就嚟做!

「Touch Mi鄭秀文世界巡迴演唱會」早前喺紅館開鑼,打頭陣搵咗好友古天樂(古仔)做嘉賓,之後仲有Eason(陳奕迅)、黃偉文(Wyman)等。

今日又有重量級天王嘉賓黎明(Leon)做鄭秀文《Touch Mi》第六場個唱嘉賓,不過就冇一齊合唱,只係等Sammi唱完前一part,Leon就唱《今夜你會不會來》,出嚟就拖住Sammi行,見著長裙Sammi「kick吓kick吓」,Leon有幫手扶Sammi,等許太唔會跌,夠晒gentleman。Leon上次連愛將衞蘭11月紅騷個唱都忙到抽唔到時間現身,今次真係好重視Sammi。

唱完之後,Sammi問佢點解會做佢嘅表演嘉賓,黎明就答:「好耐冇見!想見吓你,就嚟做!」

仲喺台上鼓勵Sammi指:「覺得每個人每條路都有贏有輸,最緊要自己要堅定,用正面態度將往後嘅路好安穩行落去,咁就會有一個好開心人生。」



Leon呀!真係黎天王呀!



鍾意就快D Share啦!