掃呢頁CODE去手機

2014年12月24日 星期三

港大犯罪學校花Scarlett(林芯寧) 貓奴芯寧好高竇? Scarlett,林芯寧,

港大犯罪學校花 貓奴芯寧好高竇?



其他影片:>>






港大犯罪學校花 貓奴芯寧好高竇?

在港大讀繙譯和犯罪學的Scarlett(林芯寧),第一眼看她就知道是個聰明伶俐的女


孩,但總覺得她主修的兩個學系南轅北轍,她也自認自己有兩面性格:「我有時好靜,有時又好鍾意做啲好有挑戰性好踩界嘅嘢。」

Scarlett不會覺得自己和其他香港女孩有甚麼不同,只是特別喜歡抒發自己的感覺,想趁還青春的時候做些記錄,令自己有個回憶。

Scarlett亦完全沒有掩飾她的愛貓之情,自己本身已養了5隻貓貓,但時時刻刻也想和貓CAFÉ的貓貓玩,貓貓也很自然的走到Scarlett身上,她說:「養貓,就係覺得佢哋好高竇,同埋會靜一啲。佢哋好似好善解人意咁,好知性。」

場地提供:阿貓地攤 Cat Store

化妝:Chermain M. @MoutonBOM



鍾意就快D Share啦!