掃呢頁CODE去手機

2014年12月24日 星期三

[FACE - 396 - 大專校園] 日日同愛犬傾偈 狗癡 Yan:要狗唔要男友 MF,




啟示書院旅遊與款待業 Top Up Degree Yr.2

談天欣( Yan)

21歲嘅 Yan都算係一等一好主人,「每次去旅行都一定會買手信氹小 boo,雖然有啲香港都有得買,但搭過飛機係唔同嘅,小 boo知道架!」

U花 U草

日日同愛犬傾偈 狗癡 Yan:要狗唔要男友

遇到個好主人,做狗的確好過做人,好似鄺美雲隻愛犬 Cash咁,着名牌狗衫、食鵝肝醬、去美容院歎 spa,真係幸福過好多人。

讀緊啟示書院旅遊與款待業二年級嘅談天欣( Yan)都係狗癡,雖然冇鄺美雲對 Cash五星級服侍咁誇張,不過同樣錫到佢隻愛犬燶,仲話寧願要狗唔要男朋友!







「四年前,我收養咗一隻八個月大嘅玩具貴婦狗小 boo,佢以前畀主人虐待,迫佢喺梳化底唔准佢去其他地方,而且每日得十粒狗糧食!自從我開始養小 boo之後,我當佢係自己個囡,每朝出門口前至少用 15分鐘同佢傾偈,如果我鬧鐘響即刻起身唔理佢,佢會發脾氣唔理我,下晝我上完堂就會返屋企陪佢瞓三個鐘晏覺,夜晚臨瞓前如果我玩 iPad佢又會呷醋,用手推開部 iPad好可憐咁望住我要我同佢傾偈,平時放假我都係留喺屋企陪佢,一係同佢去狗公園或者狗 cafe玩。」

Yan事事以小 boo為先,甘心留喺屋企做宅女,連旅行都少去,陪愛犬嘅時間仲多過陪拍咗拖五年嘅男朋友,「如果男朋友同小 boo揀,我揀小 boo!」有個靚靚主人錫到燶,真係做隻狗都肯!

每年愛犬生日, Yan都會買靚靚蛋糕畀佢食,不過問到點解冇同小 boo合照, Yan竟然答,「小 boo食緊嘢,邊敢阻住佢!」

Yan有個拍咗五年拖嘅男朋友,好在男友都係愛狗之人,就算拍拖有埋小 boo一齊都無所謂,真係直頭當佢係囡囡!

有朋友覺得 Yan帶小 boo去食個專屬下午茶好奢侈,「我見到佢對住啲茶點搖晒尾流晒口水個樣,我覺得好開心,因為可以喺我能力之內氹到佢咁高興。」



鍾意就快D Share啦!