網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月9日 星期五

[忽然1周 - 1015] 帶不走的叮噹! 保全叔活在心中 保全,林保全,MW,




林保全話配咗幾年先鍾意叮噹,為保護呢把咁獨特嘅聲,咁多年嚟都戒飲凍嘢,怕突然喉沙喎!真係好敬業。

媽咪姐

帶不走的叮噹! 保全叔活在心中

前幾日,媽咪姐同大家一樣,聽到只有 63歲嘅林保全走咗,真係難過到好似睇緊末日電影咁,覺得叮噹永遠消失。唉!仲記得當年跟住個記者 friend去保全叔家做家訪,因為住村屋關係,佢驚我哋搵唔到條路,特登搭咗 15分鐘車去馬鞍山食早餐,喺商場等我哋。

搭的士去到保全叔屋企,佢又問媽咪姐怕唔怕狗,真係好人又細心。查實保全叔最錫都係依家做緊配音員嘅囡囡林芷筠,提起個女佢都笑到見牙唔見眼。囡囡想拍劇唔反對,之後跟媽咪去學校教書,又冇 say no。訪問做完,保全叔唔只化身叮噹幫我哋錄電話留言,仲搞笑大嗌「機械伸縮手」,打開屋企嘅「隨意門」送客。只係風趣嘅佢,坐咗時光機走,唔可以再留喺度喇!

呢張相咁又過咗廿年,當年仲係叫《叮噹》嘅主要配音員都在場,只可惜配「叮噹」嘅林保全同配「大雄」嘅盧素娟相繼離開,哀!

保全叔獨女林芷筠近幾年繼承爸爸衣缽,全職配音。懶羊羊都係佢配㗎!

林太同囡囡芷筠上完香後,喺佛堂內誦經,等保全叔安心上路。

《蘋果日報》圖片

皈依佛教嘅保全叔,暫時設咗個位喺大埔定慈寺,方便師傅進行法事。

面圓圓、同爸爸林保全有幾分似嘅林芷筠,同廿年冇拍劇嘅黎明合作過㗎!喺《阿 Sir早晨》入面演學生,仲係貪玩嗰隻。

唔少人記得林芷筠喺《再見亦是老婆》演陳秀雯同姜大偉個女,以童星嚟講,佢都拍過唔少劇。

林芷筠自從入埋大台配音,好多時會同爸爸一齊返工,又會請教配音技巧,可惜冇機會再喺爸爸身上學嘢喇!



鍾意就快D Share啦!