網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月15日 星期四

[壹週刊 - 1297] 何超瓊契女出閣 感動到喊 超瓊,何超儀,何超,何超瓊,M1,




社交圈

何超瓊契女出閣 感動到喊

何超瓊契女、富商曾文豪女兒曾昭怡,與拍拖七年的男友郭俊賢於上週六拉埋天窗。一對新人先在淺水灣酒店註冊,翌日在君悅酒店筵開四十席,新娘子曾昭怡說:「我知道佢(契媽)好上心,我聽聞我哋講 speech佢都喊。」

上週六早上八時許,新郎哥郭俊賢( Justin)和班兄弟一齊去曾家位於渣甸山的大宅接新娘。經個多小時俾新娘妹妹曾昭亮、吳雨霏及張天愛女兒等人組成的姊妹團玩過後,新郎哥終於接到新娘子曾昭怡( Natalie),郭俊賢說:「接新娘環節好鬼馬又好玩,好有挑戰性,咁都值得。」一身金器的曾昭怡之後和老公出發往淺水灣酒店註冊,曾昭怡說:「遊戲係 daddy同姊妹一齊諗, daddy話要罰埋將來嗰啲。」

曾昭怡父親曾文豪和母親楊穎欣唔捨得愛女出嫁,「媽咪送咗套藍寶石和手錶。」曾昭怡說。

玩新郎遊戲包括叫新郎哥朗讀愛的宣言,要兄弟脫腳毛等,之後記者叫新郎再讀一次, Natalie幫口話:「我聽好啦(有無喊?)有呀,我以為自己好硬淨唔會喊,但都忍唔住。」

玩新郎

露天婚禮

前律政司司長梁愛詩在今次婚禮中擔當證婚人,禮成後一對新人即嘴嘴。

姊妹團包括新娘胞妹曾昭亮和張天愛女兒邢嘉倩。

何超瓊與密友俞琤前後腳到場,超瓊說賀禮是:「禮物和利是。」



鍾意就快D Share啦!