掃呢頁CODE去手機

2015年1月25日 星期日

第九次參加十公里賽事 心悠BB帶傷參賽 心悠BB,心悠,劉心悠,




【渣馬群星】第九次參加十公里賽事 心悠BB帶傷參賽

2015-01-25 08:58:00



(採訪﹑攝影:馬建華﹑藍文浩﹑陳順禎﹑仇志德﹑卓振輝)

渣打馬拉松2015嘅10公里賽事,今日清晨6點幾就喺東區走廊起步,參賽嘅劉心悠、Winkie同Crystal,早於凌晨3點幾,已經喺灣仔接受記者訪問。

第9次參與10公里賽嘅心悠就話,早前開工腳部受傷,所以今年時間應該唔會太好喇,自己希望順利完成,所以會做足啲熱身,同埋會以自己最差嘅1小時15分鐘記錄做目標。

提到近年好多人都會去外地參加長跑賽,心悠就話曾經有幾個機構提出過邀請。香港馬拉松代表紀家文亦請過心悠去日本比賽,不過佢就因為唔熟悉當地地形所以婉拒咗。

至於Winkie同Crystal就都冇乜時間練習,Winkie仲因為背傷,所以話要靠意志力行完佢喎。Crystal就已經第三次參加,佢就話希望可以有比舊年好嘅成績喎。



心悠BB又順利完成十公里賽事。



呢個表情好可愛呢﹗



Crystal同Winkie做足熱身。



開跑前影相先﹗







心悠BB都做足熱身。





起跑喇﹗



Crystal



鍾意就快D Share啦!