掃呢頁CODE去手機

2015年1月25日 星期日

昆凌曬人妻蜜月生活 同周董英國捧車路士場 昆凌,周董,




昆凌曬人妻蜜月生活 同周董英國捧車路士場

2015-01-25 16:24:00



周太個樣幾咁開心。(facebook圖片)

昆凌喺日前就正式成為周太,經過一個周杰倫式嘅浪漫婚禮之後,佢哋兩個依家就踏上蜜月之旅喇,作為新任周太,昆凌今日凌晨就喺網上曬佢嘅人妻蜜月生活。

今日昆凌貼咗張好sweet咁攬住周董嘅自拍相,兩個一齊喺倫敦睇車路士嘅球賽,兩個都圍上車路士嘅藍色圍巾,昆凌仲素顏上陣,周董仲嚟個V字手勢,真係好sweet。

至於近日昆凌被網民搵返多年前,喺《我愛黑澀會》節目寫俾羅志祥嘅情書,搞到周董好友雪糕同羅志祥經紀人隔空互鬧,昆凌今日就喺facebook貼咗張老婆婆賣香口膠嘅圖,仲話:「節目效果看了開心,笑笑就好,把6-7年前節目的假情書寫成會讓人誤會的新聞也太無聊了吧,希望大家可以把心思放在需要被關心的人身上。讓我們可以幫助到更多需要幫助的人。」其實都唔使太介意啦,周太依家咁幸福,咩都唔放上心啦。



周董都好合作咁舉V。(facebook圖片)



昆凌喺facebook回應情書事件。(facebook圖片)



鍾意就快D Share啦!